Rykte: Achievements till PS3 snart?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Kommer dessa släppas till spelen som redan finns ute tro?

Skulle vara surt att lira MSG 4 utan achievements om det snart kommer!

På Xbox 360 får man iaf kämpa om dom, och det är roligt.

Hoppas bara att det inte blir för lätta också.

ehm... MGS 4 har ju redan achivments (typ) O.o


signatur

The cake is a lie.

Inaktiv

Jag köpte 360 för achievments, mera o göra i ett spel, Tar inte slut lika fort.
Så de är roligt att se PS3 boysen/girls också få detta

Så nu finns de ännu en anledning att infrskaffa en PS3


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Tidigare när ett spel släpptes till både Xbox och PS3 köpte jag alltid till Xbox för Achievements och Rumblepad. Annars är PS3 mycket skönare då den är tyst som en mus.

När rumblepad och trophys kommer till PS3 så kommer jag köpa fler spel till PS3.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Vad larviga vissa är. Ska ni komma och säga att man snor från microsoft så kan man ju lika gärna säga att microsoft snodde konsol-konceptet av nintendo, hårdvaruprestanda av sony och handkontrollen från sega. Vad säger ni då?

Inaktiv
Skrivet av ogglord:
Skrivet av ReZnoR2K6:

Om dessa achivements fyllde någon funktion så skulle man väl kunna bry sig. >.<

Du skrev vad jag tänkte! ;)8)

Man ska väl kunna vinna troféer och ställa upp i sitt hem i Home sen vad jag förstått?

Inaktiv

Äntligen!!!

Har längtat länge efter det här!!!!:d

Flakmonkey
Skrivet av showerguy:

Kommer dessa släppas till spelen som redan finns ute tro?

Som jag förstått det kommer utvecklare att kunna implementera detta till äldre spel om de vill och helt enkelt släppa en patch... kan tänka mig att de som gjort de mer populära spelen kommer göra det, men lär nog inte se det till Genji 2 och mindre framgångsrika titlar ^^

Medlem
Skrivet av seppuko:

Vad larviga vissa är. Ska ni komma och säga att man snor från microsoft så kan man ju lika gärna säga att microsoft snodde konsol-konceptet av nintendo, hårdvaruprestanda av sony och handkontrollen från sega. Vad säger ni då?

hehehe

KoP
Medlem
Skrivet av seppuko:

Vad larviga vissa är. Ska ni komma och säga att man snor från microsoft så kan man ju lika gärna säga att microsoft snodde konsol-konceptet av nintendo, hårdvaruprestanda av sony och handkontrollen från sega. Vad säger ni då?

att nintendo inte vart först med en konsol..

Inaktiv

Det var ett himla ståhej när Microsoft hämtade iden om Avatarer från WIi. Så kom nu inte och säg att dom inte tar denna iden från Microsoft ><

Inaktiv
Skrivet av xhosa:

Vart är alla ps3 fanboys som hettsar MS gällande att de släpper saker på krysslådan? HMMMMM

Du är fortfarande den Ultimata fanboy'en! Knip igen bara!

Skrivet av Philip:
Skrivet av LyktstolpeN:

HAAH sony härmar microsoft

Microsoft härmar Sony genom att göra en konsol.

+1

Medlem
Skrivet av seppuko:

Vad larviga vissa är. Ska ni komma och säga att man snor från microsoft så kan man ju lika gärna säga att microsoft snodde konsol-konceptet av nintendo, hårdvaruprestanda av sony och handkontrollen från sega. Vad säger ni då?

Att ditt argument är lika larvigt som hela denna diskussion?

Medlem

Inget argument. Bara ett skämtsamt påpekande.

Medlem

^- Det gör det inte direkt till ett skämt när varje tråd där MS "härmar" något annat företag som med t ex avatars/karaoke tjafs, så var det ett jävla liv från ps3/wii fanboys. Och nu att sony härmar MS.

Så ditt argument används faktiskt seriöst av vissa individer på detta forum.

Inaktiv

sony kom på nått eget ta inte från kungarna hela tiden!

Medlem

Aja hur som helst. Tycker man som spelare ska vara nöjd med att få mer värde ur alla spel man har oavsett konsol. Måste man klanka ner på någon annan konsol är man säkert bara avundsjuk

Medlem

Achievments är bara överflödigt. Det förstör onlinespelande när alla hoppar omkring och försöker uppnå saker istället för att spela som vanlig. Ett praktexempel är vad Pyro och Medic- pack till TF2 gjorde med onlinedelen. Det är ju hur tråkigt som helst att spela nu.

Medlem
Skrivet av otulp123:

sony kom på nått eget ta inte från kungarna hela tiden!

Microsoft lade in hårddisk i Xbox efter att Sony släppte hårddisk till PS2. Hårddisken utvecklades i Xbox 360, innebär detta att Microsoft stal idén med hårddisk?

12
Skriv svar