Mystiska bilder på Blizzards hemsida

Medlem

Everyone Will Be Really Excited About Blizzard Announcement

This weekend the Blizzard Worldwide Invitational is being held in Paris. There will probably be some big announcements. But what could they be? At GDC Paris, Blizzard's Rob Pardo was asked about the "the new game" to which he replied:

"So you want me to announce the game before our announcement? No offense, but I think there's like 300 people here, and I'll be ripped apart by 8000 people there [at the Invitational] if I pre-announce it ? but it's going to be really exciting. I think everybody here will be really excited about the announcement"

^^ verkar va ett nytt spel iaf ;I

Medlem

Såg mer ut som något Sci Fi liknande ala SC2 tycker jag :s

Medlem

Wrath of The Diablo Star Craft - The Board Game...
Ska bli spännande o se va dom har planerat...

http://img365.imageshack.us/my.php?image=purpleblobpc6.jpg

Pusslade ihop dom bilder som finns i css:en hittils ^^

Medlem
Skrivet av haiko:

Ska bli spännande o se va dom har planerat...

http://img365.imageshack.us/my.php?image=purpleblobpc6.jpg

Pusslade ihop dom bilder som finns i css:en hittils ^^

En lila pingvin!


signatur

Bara gör det.

Inaktiv
Skrivet av Groggo:

Förövrigt tror jag dom håller på med 4 spel.
-Wotlk
-SC2
-Project Hydra
-Top secret next gen MMO (finns på deras anställnings sida)

Är inte project hydra deras top secret next gen mmo?

Medlem
Skrivet av floube:
Skrivet av Groggo:

Förövrigt tror jag dom håller på med 4 spel.
-Wotlk
-SC2
-Project Hydra
-Top secret next gen MMO (finns på deras anställnings sida)

Är inte project hydra deras top secret next gen mmo?

Om det är det, så är det ett MMO dom announcar i helgen. Vilket jag inte tror.

Och varför skulle dom inte kunna arbeta med fler spel än 3?

Nåväl. tiden avgör.
Men, dom söker trots allt många positioner till det där "nextgen mmo".


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Jag och min kompis hittade en annan mystisk sak på http://www.wow-europe.com/en/index.xml , startsidan, Burning Crusade-ikonen har börjat färgas blå. Jag gissar fortfarande på att det har med beta-signup att göra. Ikonen jag menar är den som alltid syns längst upp till vänster. Vet inte hur jag kan länka den här men jag hoppas ni förstår vilken jag menar.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

"With this week's speculation over the Blizzard teasers, more and more reports in the media, and numerous tips coming direct us at IncGamers from reliable inside industry sources in the past 24 hours, we now have confirmation from inside sources to say that Diablo 3 WILL be announced on Saturday at WWI Paris 2008."

"Insiders “sure” Diablo III will be announced on Saturday
Speaking under conditions of anonymity, a senior UK development source has claimed today that the Blizzard Worldwide Invitational game announcement Rob Pardo alluded to in Paris this morning is definitely Diablo III. A second, highly-placed European source has also just told us that they are “sure” that Diablo III will be revealed on Saturday"

Gud vad det där får vara sant för min del.

Inaktiv

Kanske inte rätt tråd..men är det fler än jag som inte lyckas komma in på www.wow-europe.com? Jag har inte kommit in på hela dagen och jag behöver fylla på med speltid

Skrivet av bjornst:

Kanske inte rätt tråd..men är det fler än jag som inte lyckas komma in på www.wow-europe.com? Jag har inte kommit in på hela dagen och jag behöver fylla på med speltid

Vet inte jag slutade spela det bebis spelet för några år sedan.
Förmodligen är deras server nere igen dom är rätt duktiga på att sjabbla med den.


signatur
Medlem
Medlem

dagens bild får en att tänka på protoss, eller kanske baal? iaf, hoppas på att nytt diablolir


signatur

u mad bro?

Medlem

Det är en protoss gubbe lätt.

Medlem

Finns ju ett ställe i Diablo 2 som heter Cold plains, fast det ligger ju inte i Act 5 som det andra väl?

Medlem

zomg?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

wut?


signatur

"I did put the fires out" - "You made them worse!" - "Worse?!.. Or better?"

Skriv svar