Bakom Spider-Man: Web of Shadows kulisser

Robot
Medlem
Bakom Spider-Man: Web of Shadows kulisser

Inte testat ett Spider Man-lir på länge. Detta hoppas jag kommer till PSN som demo i framtiden

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Inte testat ett Spider Man-lir på länge. Detta hoppas jag kommer till PSN som demo i framtiden

Precis det jag också vill! God bless you!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ja äntligen. Nu blir Spiderman precis som jag vill ha det.

Medlem

Ser faktiskt inte alls tokigt ut. Hoppas bara att staden är stor nog, så man kan svinga runt rätt länge

Medlem

Bara jag som tycker det är lite konstigt att han kan skjuta ut nät och sen svinga även fast det inte fastnar på något hus?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag är ett stort fan av Spider-Man och hoppas verkligen på ett lyckat spel med våran vänliga granne Spidey. Spider-Man 3 var verkligen ett riktigt skitspel, detsamma gäller 2:an, i alla fall portningarna till PC. Det senaste Spidey-spelet som var spelbart och som jag faktiskt njöt lite av att spela var #Ultimate Spider-Man.

Jag ber för allt i världen att de fixar till styrmomentet samt kameran då det verkligen var något som förstörde 3:an. Något annat som inte vore helt fel är om de lyckas få omvärlden att verka lite mer levande. Men efter att man har spelat GTAIV så blir det nog svårt att ta in något annat än det livet som man stötte på där. Annars tycker jag att det låter väldigt positivt med att de försöker slåsamman nätsvingandet med stridsdelen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

nice man nice!

Medlem

Alltså,, det måste ju in ett skill moment med, Är det typ auto aim äre ju 2 easy och blir bara button mashing

Medlem

hmm, att man skjuter ut nätet som en spiral ser väl ändå bara udda ut :/
Hoppas man kan sviga runt lika fritt som i 2:an


signatur

Rawr

1
Skriv svar