Grand Theft Auto IV uppdaterat

Robot
Medlem
Grand Theft Auto IV uppdaterat

Tappar ofta kontakten i online-lirande när det är GTA4 som snurrar i PS3:an, men jag ser ingen fix för något singleplayer-relaterat. Dock har jag väl inte stött på några problem heller

Medlem

fattar inte varför dom inte gör nåt åt frameraten det laggar på tok för mkt för att det ens ska vara kul och spela spelet

Medlem

det laggade inte för mig när jag lirade online förut..


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Skumt att dom inte kan fixa framerate-problemet?

Medlem

mjo dem borde kirra frameraten, iaf på ps3 verren. 360 verren lider mindre av fps drops imo

Medlem

Framerate problem? Flyter på mer än godkänt på 360 för min del. När man spränger flera fordon samtidigt så sänks den ganska dramatiskt ibland, men det kan man leva med i mina ögon ;>


signatur

NinjaSkitz.

Medlem
Skrivet av Skitz:

Framerate problem? Flyter på mer än godkänt på 360 för min del. När man spränger flera fordon samtidigt så sänks den ganska dramatiskt ibland, men det kan man leva med i mina ögon ;>

Men om man inte vill leva i dina ögon då?

Medlem

testa o lira cod4 eller gow o sen stoppa in gta skivan i burken, aj aj aj vilken unken framerate


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Va folk är kräsna då? Förr hörde man då faen inget gnäll om "låg framerate". xD

Inaktiv
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av Skitz:

Framerate problem? Flyter på mer än godkänt på 360 för min del. När man spränger flera fordon samtidigt så sänks den ganska dramatiskt ibland, men det kan man leva med i mina ögon ;>

Men om man inte vill leva i dina ögon då?

Wow, det är en ganska stor värld som man spelar i som sagt. Så framerate problemet är inget problem på min box heller.

Inaktiv
Skrivet av karbon:

mjo dem borde kirra frameraten, iaf på ps3 verren. 360 verren lider mindre av fps drops imo

Sluta lipa nu! GTA IV funkar alldeles utmärkt! Frame drops'en är en fjärt i rymden om man jämför med spelets innehåll. Sen att det ska vara värre på PS3'an var det dummaste jag hört, det är redan tekniskt bevisat att så är inte fallet. Måste vara fel på din PS3'a då gubben.

Medlem
Skrivet av MillionStylez:

...det dummaste jag hört, det är redan tekniskt bevisat att så är inte fallet....

Länk till källa på den bevisningen?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

bra....pc nu rockstar

Medlem

pc kommer nog inte ens annonseras förrän dom har släppt extra matrialet tyvär. om dom ens gör det.

Medlem

Bra att de fixat stabiliteten. Har hängt sig några gånger för mig tidigare.
Hackar inte nämnvärt på min XB360 men det var märkvärt sämre fps på PS3 hos en kompis när jag var där och spelade.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

aha bara MP fixar, inget jag bryr mig om då

Medlem
Skrivet av MillionStylez:
Skrivet av karbon:

mjo dem borde kirra frameraten, iaf på ps3 verren. 360 verren lider mindre av fps drops imo

Sluta lipa nu! GTA IV funkar alldeles utmärkt! Frame drops'en är en fjärt i rymden om man jämför med spelets innehåll. Sen att det ska vara värre på PS3'an var det dummaste jag hört, det är redan tekniskt bevisat att så är inte fallet. Måste vara fel på din PS3'a då gubben.

Hörrö grabben du är ute och cyklar... flyter på sjukt mkt bättre rent fps mässig på Xbox360. Har själv en ps3a men har spelat spelet på polarens 360 också.

Och nej inget fel på min ps3a, eftersom andra spel såsom haze,nightround flyter på hur bra som helst

Medlem

Kan dom inte fixa så det går att köra onilne istället. Får ca 98% lost connection to one or more players, returning to singelplayer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kan dom inte fixa "buggen" som pajar folks PS3:or... min bla.

1
Skriv svar