Se Call of Duty: World at Wars debuttrailer

BeW
Medlem

Stämningen i trailern verkar väldigt trevlig:), bara vänta o se ifall detta blir bra och inte som 3:an blev

fue
Medlem

ORKA GÅ ÖVER TILL WW IGEN.... punkt punkt punkt

Inaktiv
Skrivet av Oneone:
Skrivet av Noken:
Skrivet av Alesi09:

Jag tycker att ni håller på att tappa stinget här på fz.
Filmen har leggat uppe för världen ett bra tag nu,och ni har inte set bilderna.

Va? Den hade väl premiär idag eller, kan inte varit uppe längre än ett par timmar?

legat på nätet i typ 2 dar screens med.

Två dar, oj... vi stämmer FZ nu!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Skribent

Är det bara jag som inte gillar Call of Duty-serien?

Medlem

Ser lovande ut. hadde roligt med 3an som dock aldrig kom till pc. Får hoppas att det då var av kvalitets själ dem valde bort pc. Roligt hadde man iaf på x360 med cod3.

Inaktiv

Så länge det finns ranks och unlocks i MP så är jag nöjd.


signatur

War never changes.

Inaktiv

.. apropå ingenting.. Får man inga creeds för att man tipsade om denna? :/

Inaktiv
Skrivet av Mr. Bravo:

Jag är väl en av dom få som tyckte det var skittråkigt. Det värsta jag vet är fiender som bara spawnar och matar på tills man går förbi en viss checkpoint.

Det är för att kidsen inte ska sitta med snipergevär 5 mil ifrån o vänta tills alla npc's sprungit in i siktet på varje bana. Fan, in i hettan o slåss som en gamer istället.

Själv ser jag inget positivt med Treyarchs CoD tillökning. Multiplayer-läget i 4an är fanimej det bästa jag upplevt och är höjdpunkten i hela serien, speciellt hardcore team deathmatch. Nu kommer 5an med samma rötna grafik från 3an o samma gamla uttjatade tema. Inget nytänk whatsoever.. dom bara snål-rider på Infinity wards/Activisions framgång. Detta är ju förfan bara ett steg bakåt i utvecklingen.

Inaktiv
Skrivet av sprengkoet:
Skrivet av Mr. Bravo:

Jag är väl en av dom få som tyckte det var skittråkigt. Det värsta jag vet är fiender som bara spawnar och matar på tills man går förbi en viss checkpoint.

Det är för att kidsen inte ska sitta med snipergevär 5 mil ifrån o vänta tills alla npc's sprungit in i siktet på varje bana. Fan, in i hettan o slåss som en gamer istället.

Själv ser jag inget positivt med Treyarchs CoD tillökning. Multiplayer-läget i 4an är fanimej det bästa jag upplevt och är höjdpunkten i hela serien, speciellt hardcore team deathmatch. Nu kommer 5an med samma rötna grafik från 3an o samma gamla uttjatade tema. Inget nytänk whatsoever.. dom bara snål-rider på Infinity wards/Activisions framgång. Detta är ju förfan bara ett steg bakåt i utvecklingen.

COD5 har samma motor som COD4 bara så du vet.
WWII är inte uttjatat, det är där COD hör hemma.

Medlem
Skrivet av Cerevian:
Skrivet av Wingu:

Hoppas de gör lika bra ifrån sig som de gjorde med CoD4, med engagerande mellansekvenser och bra gameplay.

Nu var det inte Treyarch som gjorde CoD4, men jag håller tummarna på att de håller samma klass som Infinity Ward.

Oho, missade att det var annan utvecklare. Hm, trist att de inte lät Infinity Ward göra 5:an också...

Medlem

Det ser INTE spec snyggt ut IMO, men detta är en tidig trailer så man ska väl inte klaga allt för mkt

Inaktiv
Skrivet av klegg:
Skrivet av sprengkoet:
Skrivet av Mr. Bravo:

Jag är väl en av dom få som tyckte det var skittråkigt. Det värsta jag vet är fiender som bara spawnar och matar på tills man går förbi en viss checkpoint.

Det är för att kidsen inte ska sitta med snipergevär 5 mil ifrån o vänta tills alla npc's sprungit in i siktet på varje bana. Fan, in i hettan o slåss som en gamer istället.

Själv ser jag inget positivt med Treyarchs CoD tillökning. Multiplayer-läget i 4an är fanimej det bästa jag upplevt och är höjdpunkten i hela serien, speciellt hardcore team deathmatch. Nu kommer 5an med samma rötna grafik från 3an o samma gamla uttjatade tema. Inget nytänk whatsoever.. dom bara snål-rider på Infinity wards/Activisions framgång. Detta är ju förfan bara ett steg bakåt i utvecklingen.

COD5 har samma motor som COD4 bara så du vet.
WWII är inte uttjatat, det är där COD hör hemma.

CoD4 lyckades bjuda på något helt nytt. Nya fräscha vapen, varierande banor som inte endast bestod av ruiner i nån fransk skethåla, ett grymt level-system i multiplayer. CoD5 kommer dra ner hela nya konceptet i den gamla skiten igen o ge oss samma kraffs som vi spelat 500 ggr innan.

Är väl bara o hålla ut med 4an tills 6an släpps då.

Medlem

WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW"!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!WW2!!......äh va fan jag tror nu fattar va?

Medlem
Skrivet av sprengkoet:
Skrivet av klegg:
Skrivet av sprengkoet:
Skrivet av Mr. Bravo:

Jag är väl en av dom få som tyckte det var skittråkigt. Det värsta jag vet är fiender som bara spawnar och matar på tills man går förbi en viss checkpoint.

Det är för att kidsen inte ska sitta med snipergevär 5 mil ifrån o vänta tills alla npc's sprungit in i siktet på varje bana. Fan, in i hettan o slåss som en gamer istället.

Själv ser jag inget positivt med Treyarchs CoD tillökning. Multiplayer-läget i 4an är fanimej det bästa jag upplevt och är höjdpunkten i hela serien, speciellt hardcore team deathmatch. Nu kommer 5an med samma rötna grafik från 3an o samma gamla uttjatade tema. Inget nytänk whatsoever.. dom bara snål-rider på Infinity wards/Activisions framgång. Detta är ju förfan bara ett steg bakåt i utvecklingen.

COD5 har samma motor som COD4 bara så du vet.
WWII är inte uttjatat, det är där COD hör hemma.

CoD4 lyckades bjuda på något helt nytt. Nya fräscha vapen, varierande banor som inte endast bestod av ruiner i nån fransk skethåla, ett grymt level-system i multiplayer. CoD5 kommer dra ner hela nya konceptet i den gamla skiten igen o ge oss samma kraffs som vi spelat 500 ggr innan.

Är väl bara o hålla ut med 4an tills 6an släpps då.

Klegg håller med dig 100%.

Sprengoket.

Hahahah, jao du om ww2 är uttjatat och icke nytänkande är ju inte modern combat iaf det också, det finns minst lika många MC titlar i spel-världen så sluta whina.

Call of Duty hör hemma i ww2, treyarch gjorde ett jätte bra jobb med 3an så det fixar säkert 5an.
Bara hoppas att det inte blir lite för konsollifierat för oss PC gamers.

Det var även de som låg bakom Expansionen till vCod dvs United Offensive.

WW2 är fan inte uttjatat det skulle jag kunna lira hur mycket som helst, det finns en lojal fanbase där. Så länge de lägger till nya gimmicks gör det mer realistiskt osv skulle jag inte ha något emot att sitta fast i ww2 spel förevigt.

Visst Infinity Ward gjorde ett jätte bra jobb med att böja över cod serien till modern tid och bibehålla känslan men jag fattar inte att vissa kids... tror att det är ett "naturligt" steg att gå till MC och att det sedan ska klassas som en "nedgradering att gå tillbaka till ww2". För fan skärp er.

Visa lite respekt till Treyarch istället för deras innovation i första taget, Ryska avancemanget in i Berlin , Mer förstörbar miljö i multiplayer, COOP, Klasser, Vapen i och med en helt ny Theater dv.s Pacific, mer blood... ja det finns mängder men framförallt ett ännu mer immersive ww2 spel som inte många gjort ännu och än förre lyckats med.

Medlem

verkar grymt bra.. rått!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

woooooooooooooooooooooow...not. fyfan va ostigt.

Medlem

man får ju känslan av att detta kommer ta kål på COD 4 ganska snabbt, det vill säga att dom dödar COD 4 snabbare än vad jag trodde iaf. Dock är ju inte spelet klart ännu men kändes ändå som att cod 4:a skulle ha en längre livstid

Medlem
Skrivet av rolle90:

Ska bli extremt spännande att testa då det kommer, (har lirat alla CoD spelen på pc det vill säga alla utan 3an) bara succéer

Love them!

Håller med Rolle90, roligt att det kommer till PC med!

Orka konsol...

Edit. Hoppas MP blir lika bra som det varit tidigare... Visst jag har spelat SP på alla CoD som har släppts till PC men det är ju online som gör CoD till ett roligt spel!

Medlem

jag har aldrig hört någon tala gott om 3an..... - jag måste köpa det till mitt ps3 å testa det så jag får en egen uppfattning om det


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

jag har aldrig hört någon tala gott om 3an..... - jag måste köpa det till mitt ps3 å testa det så jag får en egen uppfattning om det

Inte jag heller , det verkar ju jävligt grymt om man gillade 2an iaf.

Ska införskaffa tillsammans med en kryss låda denna vecka :), menar annars har jag också kört alla cod spelen :D, remember back in the days när man bytte från Medal of Honor Allied Assault till cod 1 ...

ÅÅÅ vilka minnen kul klan spel också som fan.

Medlem

Känns ångest att gå tillbaka till WWII. Blir nog inget köp för min del...

Medlem

Vafan hände me vietnamn CoD!!!???

Inaktiv
Skrivet av zauii89:
Skrivet av sprengkoet:
Skrivet av klegg:
Skrivet av sprengkoet:
Skrivet av Mr. Bravo:

Jag är väl en av dom få som tyckte det var skittråkigt. Det värsta jag vet är fiender som bara spawnar och matar på tills man går förbi en viss checkpoint.

Det är för att kidsen inte ska sitta med snipergevär 5 mil ifrån o vänta tills alla npc's sprungit in i siktet på varje bana. Fan, in i hettan o slåss som en gamer istället.

Själv ser jag inget positivt med Treyarchs CoD tillökning. Multiplayer-läget i 4an är fanimej det bästa jag upplevt och är höjdpunkten i hela serien, speciellt hardcore team deathmatch. Nu kommer 5an med samma rötna grafik från 3an o samma gamla uttjatade tema. Inget nytänk whatsoever.. dom bara snål-rider på Infinity wards/Activisions framgång. Detta är ju förfan bara ett steg bakåt i utvecklingen.

COD5 har samma motor som COD4 bara så du vet.
WWII är inte uttjatat, det är där COD hör hemma.

CoD4 lyckades bjuda på något helt nytt. Nya fräscha vapen, varierande banor som inte endast bestod av ruiner i nån fransk skethåla, ett grymt level-system i multiplayer. CoD5 kommer dra ner hela nya konceptet i den gamla skiten igen o ge oss samma kraffs som vi spelat 500 ggr innan.

Är väl bara o hålla ut med 4an tills 6an släpps då.

Klegg håller med dig 100%.

Sprengoket.

Hahahah, jao du om ww2 är uttjatat och icke nytänkande är ju inte modern combat iaf det också, det finns minst lika många MC titlar i spel-världen så sluta whina.

Call of Duty hör hemma i ww2, treyarch gjorde ett jätte bra jobb med 3an så det fixar säkert 5an.
Bara hoppas att det inte blir lite för konsollifierat för oss PC gamers.

Det var även de som låg bakom Expansionen till vCod dvs United Offensive.

WW2 är fan inte uttjatat det skulle jag kunna lira hur mycket som helst, det finns en lojal fanbase där. Så länge de lägger till nya gimmicks gör det mer realistiskt osv skulle jag inte ha något emot att sitta fast i ww2 spel förevigt.

Visst Infinity Ward gjorde ett jätte bra jobb med att böja över cod serien till modern tid och bibehålla känslan men jag fattar inte att vissa kids... tror att det är ett "naturligt" steg att gå till MC och att det sedan ska klassas som en "nedgradering att gå tillbaka till ww2". För fan skärp er.

Visa lite respekt till Treyarch istället för deras innovation i första taget, Ryska avancemanget in i Berlin , Mer förstörbar miljö i multiplayer, COOP, Klasser, Vapen i och med en helt ny Theater dv.s Pacific, mer blood... ja det finns mängder men framförallt ett ännu mer immersive ww2 spel som inte många gjort ännu och än förre lyckats med.

Det finns en anledning varför CoD4 blev såpass stort som det blev och CoD3 är en piss i havet.

Inaktiv
Skrivet av jojolea:

Vafan hände me vietnamn CoD!!!???

Du är i djungeln här i world at war så varför klaga?

Medlem

Var det mer länder än USA och Japan som var inblandade i striderna runt japan?
Hoppas man får spela som japan btw.

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Var det mer länder än USA och Japan som var inblandade i striderna runt japan?

Den "korta" listan:

Allierade sidan:
Kina
Storbritannien
Australien
Nya Zealand
Canada
Mexiko
Nederländerna
plus dom Brittiska kolonierna...

Axelmakterna:
Thailand
Manchuriet
Burma

Inaktiv

kommer hata detta spel, japaner som hoppar upp från hål i marken, skrikandes med en fet machete i handen
Älskvärd stämning längtar redan.


signatur

dudeldiduedldededldeududlddiididiiiii <- mitt gitarr solo.

Coolt! Vill. Ha. Eldkastare.

Medlem

Cod3 var bra på en sak, Och det var Polackerna som var helt galna i att försöka döda en viss Tank-kommandör.

Inaktiv

Sovjetunion slogs mot japanerna också. I verkligheten alltså, vilket detta spel inte lär ha så mycket med att göra.

123
Skriv svar