Installera Bioshock så mycket du vill

Robot
Medlem
Installera Bioshock så mycket du vill

Gött, kanske skall köpa spelet då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem
Skrivet av conthox:

Gött, kanske skall köpa spelet då.

Klart att du ska göra. BioShock är en av de bästa spelen någonsin.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Bättre sent än aldrig, som man brukar säga.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Kan de inte släppa denna patch till Mass Effect med när de ändå är i farten.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Kanske man ska ta och köpa det när man har köpt ny dator då...
Eller så väntar jag till hösten och PS3 versionen istället.

Medlem

Blir det samma deal för mass effect sen? Då kanske man kan överväga ett köpa på det iaf.


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

Fattade inte det där med att man bara får installera det ett antal gånger, När man köper något så skall man få använda det hur många gånger som helst. Inte direkt att man Hyr ett spel, Usch och fy för sådant trams. Men Gott iaf att dom insåg detta själva eller ja, efter ett tags påtryckningar ifrån folket.

Medlem

Varsågoda, lipsillar.

Medlem
Medlem

ÄNTLIGEN


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

ok, får hoppas alla gnällspikar som bojkottade spelet köper det nu...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fint PR-trick!

Medlem

Kan fortfarande inte fatta att folk hakar upp sig på detta skyddet. Herregud om ni har installerat det de gångerna så ladda för fan hem en crack istället. Ska de va så svårt?

Medlem
Skrivet av conthox:

Gött, kanske skall köpa spelet då.

Ja, och kolla runt ordentligt.
Jag äger BioShock Collectors Edition sedan releasen, men hittade spelet för 49,- på Computer City och kunde inte låta bli att köpa mig en till kopia.
Det roliga var att bara en vecka innan kostade det 149,- på samma ställe.

Edit: Ja, hittade det för 49,- nu i veckan alltså.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Det var ju bara en tidsfråga, så har dom ju gjort tidigare med andra spel som skulle ha en sån här fjantig begränsning. Så totalt onödigt av dom att införa skiten från första början, dom får endast dålig pr..

Medlem

Borde inte ha funnits med i början, dock så har jag tröttnat på Bioshock.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Varför ta de bort dessa skydd? Det ger ju nästan ett fritt fram för piratkopiering.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Varför ta de bort dessa skydd? Det ger ju nästan ett fritt fram för piratkopiering.

Lilla du, spelet är redan Kopierat och funkar utmärkt. Det ända dom gjort med installationsgränsen är att förstöra för dom som köpt spelet.

Medlem

tack, nu känns det lite bättre att man köpte spelet vid release..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jaha... typiskt att det är ett sånt tråkigt spel... Jag köpte CE versionen å fick en liten Big Daddy med och allt, men jag har kanske spelat 1/3 av spelet. Tröttnade helt enkelt. Samma fiender hela tiden å det där förbenade hacking spelet tråkar ut mig....
Ska nog spela igenom det nån gång i en framtida semester (typ innan 2010 iaf)

Medlem

lite sent ute

Medlem

Jag körde på hard, men tyckte det var grymt lätt ändå. Jag hade maximalt me cash i början av slutet och överdrivet med vapen/ammo.

Dock tyckte jag storyn var ok vilket fick mig att spela igenom spelet.
*Jag körde me winch hela spelet ^^*

Medlem
Medlem
Skrivet av Light:
Skrivet av Tpiom:

Varför ta de bort dessa skydd? Det ger ju nästan ett fritt fram för piratkopiering.

Lilla du, spelet är redan Kopierat och funkar utmärkt. Det ända dom gjort med installationsgränsen är att förstöra för dom som köpt spelet.

Haha, alla som börjar ett inlägg med "lilla du" borde ha en snigel på ögat...

Eftersom ingen patch eller sådant nämns antar jag att man fortfarande behöver internetuppkoppling för att installera / köra det?

I vilket fall som helst skulle problemet aldrig funnits där från början och sannerligen gjorde det inte att fler köpte spelet istället för att pirata det.

Något man skulle kunna kalla en skitgrej.

Av princip sak så vet jag inte om jag ska köpa det ändå. Känns gammalt nu. Jag är långsint som en elefant.


signatur
Medlem
Skrivet av FZ.Medlem:
Skrivet av Light:
Skrivet av Tpiom:

Varför ta de bort dessa skydd? Det ger ju nästan ett fritt fram för piratkopiering.

Lilla du, spelet är redan Kopierat och funkar utmärkt. Det ända dom gjort med installationsgränsen är att förstöra för dom som köpt spelet.

Haha, alla som börjar ett inlägg med "lilla du" borde ha en snigel på ögat...

haha! snigel på ögat, roligt

Medlem

Bioshock är fräsigt

12
Skriv svar