Rösta fram Prince of Persia-achievement

Robot
Medlem
Rösta fram Prince of Persia-achievement

Verkar inte gälla för oss här i Sverige.

Citat:

This part of the website is restricted to some countries and/or to a minimal age

Åldern har jag inne så kan bara vara en annan orsak.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

3an låter ju faktiskt mest realistisk enligt mig.

Medlem

Lol. Första verkar lätt. Lätt = kul.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

3an verkar ju vara den jobbigaste utav dom i alla fall

Medlem

Skulle själv ha röstat på den första då den låter lagom rolig. Trean skulle även fungera den, men jag tycker att achievements ska vara relativt enkla att ta (dock inte för lätta). Jag tycker även att man ska kunna ta de allra flesta på den första spelomgången. Ta Mass Effect som ett exempel, där krävs det att du spelar genom spelet minst 3 - 4 gånger för att du ska kunna ta alla achievements och det blir bara jobbigt, speciellt när det är ett så pass stort och "avancerat" spel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Bra hemsida. Krashar Firefox >.>

Medlem
Skrivet av Petah:

Bra hemsida. Krashar Firefox >.>

Är nog någonting hos dig i sådan fall. Här används också Firefox och jag hade då inga problem att besöka sidan.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Tycker den tredje verkar bäst


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Medlem

PS3-grejen måste nästan vara att dom lägger till Trophies. Det tror jag nästan att dom måste göra. Det lär gå in som en av sakerna som måste uppfyllas för att dom överhuvudtaget får släppa spelet till ps3 i framtiden.

Medlem
Skrivet av Perequin:

PS3-grejen måste nästan vara att dom lägger till Trophies. Det tror jag nästan att dom måste göra. Det lär gå in som en av sakerna som måste uppfyllas för att dom överhuvudtaget får släppa spelet till ps3 i framtiden.

NU är du nog ute o cyklar lite

1
Skriv svar