Reto-Moto - nygammalt från Danmark

Robot
Reto-Moto - nygammalt från Danmark

IO Interactive har i tio års tid stått som främsta representant för dansk spelutveckling. Men de har fått konkurrens. Reto-Moto är en nygammal studio som startats av... IO Interactives grundare.

#reto-moto, #io-interactive, #nordisk-film


Medlem
Intervju med danska Reto-Moto

Trevligt trevligt,,, ska bli skoj å se vad dessa polse killar/tjejer kan skapa


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Ja verkligen. Jag älskade alla Hitman-spelen.

BeW
Medlem

Mm, det ska bli intressant:)

Medlem

Hade varit trevligt med en korrekturläsning från svenska redaktionen i syfte att rätta grammatiska fel.
Men ja, det ska bli intressant att se vad de kan koka ihop. Har personligen bara spelat de två begynnande titlarna i den omnämnda serien, vilka har varit till belåtenhet. Första Hitman visade att där finns något att hoppas efter här. Bara de förstått att man måste utveckla marknaden så de inte försöker göra något som redan är gjort och lyckat. Hehe...


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Trevlig läsning.

Skrivet av FZ.dk:

istället för att starta ett nytt företag (och gå igenom helvetet med att komma på ett märkvärdigt namn...).

Hehe.

Skrivet av Fjornsvavne:

Hade varit trevligt med en korrekturläsning från svenska redaktionen i syfte att rätta grammatiska fel.

Jag tyckte inte det var så farligt (och det kommer från en stavningspolis som jag)...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Hade varit trevligt med en korrekturläsning från svenska redaktionen i syfte att rätta grammatiska fel.
Men ja, det ska bli intressant att se vad de kan koka ihop. Har personligen bara spelat de två begynnande titlarna i den omnämnda serien, vilka har varit till belåtenhet. Första Hitman visade att där finns något att hoppas efter här. Bara de förstått att man måste utveckla marknaden så de inte försöker göra något som redan är gjort och lyckat. Hehe...

Då får du försöka ge dig på Blood Money så fort som möjligt. Helt klart den bästa delen i serien. Den lyckades verkligen fånga allt som man vill ha i ett spel, i alla fall om du frågar mig.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Antikvitet
Skrivet av Fjornsvavne:

Hade varit trevligt med en korrekturläsning från svenska redaktionen i syfte att rätta grammatiska fel.
Men ja, det ska bli intressant att se vad de kan koka ihop. Har personligen bara spelat de två begynnande titlarna i den omnämnda serien, vilka har varit till belåtenhet. Första Hitman visade att där finns något att hoppas efter här. Bara de förstått att man måste utveckla marknaden så de inte försöker göra något som redan är gjort och lyckat. Hehe...

Det var en intressant synpunkt, framför allt med tanke på att det är Tomas själv som översatt från Kristians danska artikel.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Hoppas innerligt på ett Hitman 5

Inaktiv

Hitman 5, Hitman 5, Hitman 5


signatur

dudeldiduedldededldeududlddiididiiiii <- mitt gitarr solo.

1
Skriv svar