Stor patch till TF2: The Pyro Update

Medlem
Skrivet av Horza:

Någon som lyckats preloada än? Får inte länken att funka.

Jovisst jag lyckades preloada. Först var det för mycket belastning på servern sa det för mig, men jag försökte några minuter senare och då gick det fint.

Medlem

Det blir att lira Medic hela natten när updaten har kommit ut.

Patchen är ute btw.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Pyro? Hatar pyro, bara noobs som spelar med pyro.

Visste ni att han är det sämsta spelaren?
...Ofta man ser pyros i en klan match.

Ska väl ändå ta dom så man har lite å göra, men ändå kasst med pyro. Ser hellre på Sniper videon

Typiskt ett noob-uttalande.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Fan vad tråkigt TF2 blir vid varje sån här patch... alla ska bara ha sina achievements... ingen bryr sig om att ta intelligence eller liknande. Suger fett.

Får väl vänta minst 2 veckor med att spela skiten nu. Tur att jag har MGS4 hemma.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Givetvis skyndade jag mig att skaffa alla unlocksen

My takes:

flare gun: kuriosa, endast kul för att tukta snipers

backburner: jävligt användbar, så ska pyro spelas, ger så gott som insta-kill bakifrån. Luftpuffen på den vanliga är dock väldigt tacksam i alla lägen, speciellt i försvar så det är en toss-up mellan de båda

axtinguisher: Användbar och mycket stygg, speciellt när det är trångt, men annars inte så värdefull

Hur skaffa unlocks på 20 min:

1. Starta server
2. Bots
3. ????
4. Profit!


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem

Nån som vet hur man får bonus-vapen då?

Och oRRen.. jag skulle säga att det är fusk. Men det är bara jag. Inget att vara stolt över iaf.

[quote=MadMartigaN]

Skrivet av mosoloa1:

Pyro? Hatar pyro, bara noobs som spelar med pyro.

Visste ni att han är det sämsta spelaren?
...Ofta man ser pyros i en klan match.

Ska väl ändå ta dom så man har lite å göra, men ändå kasst med pyro. Ser hellre på Sniper videon

Låt mig gissa... varje gång en pyro dödar/äger dig skriker du jäfla N00b!

Medlem

Du får vapena när du klarar ett visst antal achievements.

Inaktiv
Skrivet av Weyzer:

Har du nån bra guide på hur man kan göra en server och lägga till bots man spelar mot?

0. Google
1. Starta server
2. Bots
3. ????
4. Profit!

Have fun.

Och, Fargo - hellre skaffa acheivements på egen hand än att ränna omrkring och förstöra servrarna i ett eldhav av idioter som alla andra.


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem
Skrivet av warh0g:

Fan vad tråkigt TF2 blir vid varje sån här patch... alla ska bara ha sina achievements... ingen bryr sig om att ta intelligence eller liknande. Suger fett.

Får väl vänta minst 2 veckor med att spela skiten nu. Tur att jag har MGS4 hemma.

Yes. Då kan man alltså inte spela på 2veckor eller liknande. Palla med när alla spela samma karaktär. Var skit drygt när medic-uppgraderingen kom.

Finns fan inget värre än achievements-kåta folk.

Medlem

Det tog några timmar, sen började folk spela de andra klasserna igen.

Medlem
Skrivet av warh0g:

Fan vad tråkigt TF2 blir vid varje sån här patch... alla ska bara ha sina achievements... ingen bryr sig om att ta intelligence eller liknande. Suger fett.

Haha, ja. Du var lite sur inatt.
Men vem såg jag lalla runt som Pyro idag? Hehe


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Som en gammal qwtf räv, så ger detta lir inte så mycket, med criticals,osynlighet odödlighet och annat tjafs. Man får inget direkt utav att ta kål på sina motståndare eller dö av de. Mediokert alltihop. Allt för att försöka nå så många som möjligt så blir det bara en gråsoppa av det hela. Saknar verkligen nått hederligt fps.


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem
Skrivet av Molle.se:

Som en gammal qwtf räv, så ger detta lir inte så mycket, med criticals,osynlighet odödlighet och annat tjafs. Man får inget direkt utav att ta kål på sina motståndare eller dö av de. Mediokert alltihop. Allt för att försöka nå så många som möjligt så blir det bara en gråsoppa av det hela. Saknar verkligen nått hederligt fps.

Klaner spelar utan crits så det är bara att ge sig in i competitive play eller no-crit servers.

TF2 är väl snarare den som går längst tillbaka för hederliga fps? Att man ska ha kul, inte bara äga så mycket som möjligt. Lätt att komma in i, svårt att bemästra.

Medlem

kollade på achivements och såg

OMGWTFBBQ

Kill an enemy with a taunt.

så nu ska man kunna göra det också


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av warh0g:

Fan vad tråkigt TF2 blir vid varje sån här patch... alla ska bara ha sina achievements... ingen bryr sig om att ta intelligence eller liknande. Suger fett.

Haha, ja. Du var lite sur inatt.
Men vem såg jag lalla runt som Pyro idag? Hehe

Hehe, var lite trött och grinig igår natt
Men idag var det mycket färre spelare som körde pyro, så då tänkte jag prova lite också hehe.
Pyro är annars min fjärde mest spelade klass. Kör met engineer. Ska bli intressant och se vad som händer när "The Engineer patch" kommer. 20 Sentrys i varje bas och ingen som anfaller


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av Molle.se:

Som en gammal qwtf räv, så ger detta lir inte så mycket, med criticals,osynlighet odödlighet och annat tjafs. Man får inget direkt utav att ta kål på sina motståndare eller dö av de. Mediokert alltihop. Allt för att försöka nå så många som möjligt så blir det bara en gråsoppa av det hela. Saknar verkligen nått hederligt fps.

Klaner spelar utan crits så det är bara att ge sig in i competitive play eller no-crit servers.

TF2 är väl snarare den som går längst tillbaka för hederliga fps? Att man ska ha kul, inte bara äga så mycket som möjligt. Lätt att komma in i, svårt att bemästra.

Väldigt Väldigt sant.
FPS ska vara roligt.

Medlem
Skrivet av hansen:

Väldigt Väldigt sant.
FPS ska vara roligt.

Nej, det ska vara skillat.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av warh0g:
Skrivet av AkirA:
Skrivet av warh0g:

Fan vad tråkigt TF2 blir vid varje sån här patch... alla ska bara ha sina achievements... ingen bryr sig om att ta intelligence eller liknande. Suger fett.

Haha, ja. Du var lite sur inatt.
Men vem såg jag lalla runt som Pyro idag? Hehe

Hehe, var lite trött och grinig igår natt
Men idag var det mycket färre spelare som körde pyro, så då tänkte jag prova lite också hehe.
Pyro är annars min fjärde mest spelade klass. Kör met engineer. Ska bli intressant och se vad som händer när "The Engineer patch" kommer. 20 Sentrys i varje bas och ingen som anfaller

ahaha jag håller med dig...:D

Att dom inte bara kan släppa en skit stor update till alla klasser istället?

Jag var nyss inne på en server på en nya mapen : flatstan tror jag och varenda en var Pryo :S

Dessutom har nu folk börjat gjort egna maps som kallar sig :

achievements_help
achievements_cp

m.m
EDIt : finns även en server som kallas

ach_pyro_medic

:S

Dessa updates förstör hela spelet och alla springer runt som pyros och tror att dom kan allt :S

Medlem

Måste dock säga en sak, Valve är RIKTIGT bra på att uppdatera Team Fortress 2. Är ju nästan uppdatering varje vecka eller något sånt.
Kanske en dålig produkt eller att dom håller den updated.

Medlem

Mjo de e ju inte lite snåla på uppdateringarna iafall.
Men e ju bra de

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av AkirA:
Skrivet av warh0g:

Fan vad tråkigt TF2 blir vid varje sån här patch... alla ska bara ha sina achievements... ingen bryr sig om att ta intelligence eller liknande. Suger fett.

Haha, ja. Du var lite sur inatt.
Men vem såg jag lalla runt som Pyro idag? Hehe

Hehe, var lite trött och grinig igår natt
Men idag var det mycket färre spelare som körde pyro, så då tänkte jag prova lite också hehe.
Pyro är annars min fjärde mest spelade klass. Kör met engineer. Ska bli intressant och se vad som händer när "The Engineer patch" kommer. 20 Sentrys i varje bas och ingen som anfaller

Haha, ja. Kommer bli lagom intressant.
Hm, jag kör mest engineer, sen är det medic, sen heavy/demoman.
Jag ska inte säga så mycket, traskat runt en del som Pyro idag med.
Nå, ses ute på servrarna/på teamspeak ingame warh0g.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Jag tycker ändå det är rätt gött ute på servrarna nu, folk spelar iaf inte min medic längre
Medic är verkligen den enda klassen jag är någorlunda bra på, spelat 90% av all min tid i spelet med medic och anser mig själv vara rätt bra på det minsann. Pyro däremot, 3min11sek klockade än så länge. Tror jag ska fortsätta hålla den längst ner på listan... ett tag till iaf
vi ses där ute

Medlem

Tycker de ska släppa alla achievements skit till alla klasser samtidigt, jobbigt att se 10/14 pyros springa omkring

Blir väl att spela om en månad igen när de flesta slutat lira pyro.

Medlem

Kan man ändra vart steam laddar hem spelet till för partition? Jag har verkligen inte plats till att ladda hem det till C: utan måste få det till en annan. ;/
Hjälp vore uppskattat - helst innan trialen går ut.

Snacka om att man blir less på sån där skit... Hur väljer jag vart fan jag ska spara installationsfilerna?

Medlem

Det installeras där du har Steam installerat.

Medlem
Skrivet av liath:

Kan man ändra vart steam laddar hem spelet till för partition? Jag har verkligen inte plats till att ladda hem det till C: utan måste få det till en annan. ;/
Hjälp vore uppskattat - helst innan trialen går ut.

Snacka om att man blir less på sån där skit... Hur väljer jag vart fan jag ska spara installationsfilerna?

Steam lägger allt på den partition där du lagt Steam.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Ok tack för det. Tycker inte ni själva att det är lite underligt? Jag vill åtminstone ha alla mina program under c: men sedan lägga alla min spel på min raptor disk.

Medlem
Skrivet av liath:

Ok tack för det. Tycker inte ni själva att det är lite underligt? Jag vill åtminstone ha alla mina program under c: men sedan lägga alla min spel på min raptor disk.

jag tänkte precis som dig först, men sen insåg jag - steam är ju inte ett program mer än det är ett spel. Ergo installerade jag det i spelmappen second time around!

Medlem

Kan bara tänka mig hur det kommer att bli när sniper patchen släpps

Medlem

Jag fick alla vapen på en dag:)

123
Skriv svar