Nytt på webben - Superplay.se

Robot
Medlem
Nytt på webben - Superplay.se

Gillade deras förra design mer.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Wohoo!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ja, för PCGs satsning var väldigt lyckad!

Medlem

Lite för rörigt för min del.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

är detta ett skämt eller?
aldrig varit inne på deras sida tidigare men den kan knappast ha sett sämre ut än denna.

Medlem
Skrivet av Darwing:

Ja, för PCGs satsning var väldigt lyckad!

Man måste satsa för att vinna något. Att sitta kvar med en sida som endast består av ett fåtal aktiva medlemmar hjälper knappast någon, att de personern desutom inte är speciellt intresserade av tidningen gör inte saken bättre. Det kallas utveckling. Att själva lanseringen sedan inte gick allt för smidigt kan man ju diskutera bäst hur man vill.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

FZ rules supreme.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Darwing:

Ja, för PCGs satsning var väldigt lyckad!

Man måste satsa för att vinna något. Att sitta kvar med en sida som endast består av ett fåtal aktiva medlemmar hjälper knappast någon, att de personern desutom inte är speciellt intresserade av tidningen gör inte saken bättre. Det kallas utveckling. Att själva lanseringen sedan inte gick allt för smidigt kan man ju diskutera bäst hur man vill.

Ett par fåtal medlemmar? Bara för något r sedan var PCG ett av Sveriges mest aktiva forum.

Medlem
Skrivet av Darwing:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Darwing:

Ja, för PCGs satsning var väldigt lyckad!

Man måste satsa för att vinna något. Att sitta kvar med en sida som endast består av ett fåtal aktiva medlemmar hjälper knappast någon, att de personern desutom inte är speciellt intresserade av tidningen gör inte saken bättre. Det kallas utveckling. Att själva lanseringen sedan inte gick allt för smidigt kan man ju diskutera bäst hur man vill.

Ett par fåtal medlemmar? Bara för något r sedan var PCG ett av Sveriges mest aktiva forum.

Till och med moderatorerna på PCG erkände ju att forumet inte var så pass aktivt som de ville, så tydligen var det någonting som inte stämde.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Wohoo!

Förstår inte riktigt vad du vill komma med den kommentaren Herr Walt.

Du kan ju försöka med att stava rätt åtmintone. Det stavas " Whohooo" med 3 O och 1 H mellan W och O, och avslutas med 2 !! istället för 1 !.
Det hörs bättre så

Medlem

Fan vad sidan ser ut när man har lite upplösning. Våga göra era bakgrunder så det passar i högre upplösningar också
1920x1200-anpassade sidor, ja tack!

Medlem

Något efter.. men aja

Medlem

allt ser väldigt ihop klumpat ut för min del för tillfället

Medlem

fz.se kommer alltid vara mitt no.1
Sen kan de andra mupparna försöka klå er så gott de gor, men vi alla här vet ju att FZ alltid kommer toppa

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:
Skrivet av WaltX:

Wohoo!

Förstår inte riktigt vad du vill komma med den kommentaren Herr Walt.

Du kan ju försöka med att stava rätt åtmintone. Det stavas " Whohooo" med 3 O och 1 H mellan W och O, och avslutas med 2 !! istället för 1 !.
Det hörs bättre så

Åtminstone stavas med ett s mellan n och t. Ägd?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

fy fan vilken ugly sida..

Medlem

Aldrig gillat SP och kommer aldrig göra det heller

Medlem

Jaha. Ännu en sida dit mina användaruppgifter har spridits? Kul. Who's next?

Undrar när man börjar få massutskick från alla de här sidorna till mailen.

Medlem

jag minns att jag prenumerade på super play/super power sen 93 till 00 eller nått sånt, jag tyckte det var en suverän tidning då men när jag slutade så tyckte jag den var ganska dålig.
för nått år sen köpte jag en tidning och usch så dålig den var, tyckte hela tidningen antingen handlade om "underground/indie" speltillverkning på hobbynivå osv, sen var det lite historia och så nå artikell som inte alls handlade om spel.
Det kanske var nå speciellt med det nummret men riktigt dåligt var det.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Sidan ser väldigt rörig ut imo.

Inaktiv

Härligt med det nya forumet. Tack, FZ!

Medlem

Ok

Finns det någon anledning varför denna artikel sorteras med i enbart PC-artiklar-filtret?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Inväntar med spänning nylanseringen av Datormagazin och Din Teknik... Eller?


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Redaktör
Skrivet av zlax:

Jaha. Ännu en sida dit mina användaruppgifter har spridits? Kul. Who's next?

Undrar när man börjar få massutskick från alla de här sidorna till mailen.

Oroa dig inte, dina superhemliga personuppgifter kommer inte en millimeter längre än de gjorde när du reggade dig här på FZ. Så länge jag har varit med (drygt sju år) har vi aldrig skickat ut oönskad skit till användarna, än mindre delat ut deras personuppgifter. Och vi har inga planer på att göra det framöver heller. Visst, den dryga attityden får det att klia lite i fingrarna att dela ut din mejl till de där ryska spammarna min inkorg dagligen måste dras med, men jag försöker vara så storsint att jag låter bli sånt...

Tycker för övrigt det är rätt märkligt hur olika nya Super Play bemöts. Deras gamla användare är så här i början väldigt positiva. Här är det tvärtom, väldigt många klagomål. Tidningen har ganska annorlunda utseende, är det vansesak?


signatur
Inaktiv

Tompa

Ge mig jobb! Jag är arbetslös

Redaktör

Gå och lägg dig tidigare. Då är du fräsch till jobbintervjuerna.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Oroa dig inte, dina superhemliga personuppgifter kommer inte en millimeter längre än de gjorde när du reggade dig här på FZ. Så länge jag har varit med (drygt sju år) har vi aldrig skickat ut oönskad skit till användarna, än mindre delat ut deras personuppgifter. Och vi har inga planer på att göra det framöver heller. Visst, den dryga attityden får det att klia lite i fingrarna att dela ut din mejl till de där ryska spammarna min inkorg dagligen måste dras med, men jag försöker vara så storsint att jag låter bli sånt...

Jag har själv varit medlem på FZ i snart sex år och dessförinnan tror jag att jag hade ett annat användarkonto ett tag. Visst är jag väl medveten om att ni inte skickar ut skräp, men det känns ändå lite sådär att uppgifterna åker ut till andra sidor inom nätverket.

Visst kan du göra dig lustig om de "superhemliga" uppgifterna, men ärligt talat föredrar jag nog om uppgifter som exempelvis min adress stannar hos den sida där jag har valt att registrera mig.

Antikvitet
Skrivet av zlax:

Jag har själv varit medlem på FZ i snart sex år och dessförinnan tror jag att jag hade ett annat användarkonto ett tag. Visst är jag väl medveten om att ni inte skickar ut skräp, men det känns ändå lite sådär att uppgifterna åker ut till andra sidor inom nätverket.

Visst kan du göra dig lustig om de "superhemliga" uppgifterna, men ärligt talat föredrar jag nog om uppgifter som exempelvis min adress stannar hos den sida där jag har valt att registrera mig.

Lugn och fin.

Jag är ansvarig för alla tre sidorna. Om du litar på mig att hantera dina personuppgifter på en av dem så borde steget till att lita på mig för alla tre vara rätt litet.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Jag gillar deras nya design. Den är förvånansvärt stilren trots alla glada färger.

Det är också bra fart när man navigerar runt på siten.

Dock så är den inte valid HTML 4.01 enligt http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww....

Det är väl iofs väldigt få siter som validerar men ändå. 8)

12
Skriv svar