Två filmer från Project Origin

Robot
Inaktiv
Två filmer från Project Origin

De skulle behöva lite mer effekter på själva vyn när monstret skriker. Någon form av ökade field of view, fish eye-effekt och/eller shakey cam skulle hjälpa.

Medlem

hoppas det inte blir för mycket action bara.. gillade Extraction point just för att det var snäppet mindre action där och mer härliga läskiga stunder. den action som är i fear är så jävla monoton :/

Medlem

Ser riktigt nice ut.

Gillar HUD:en som fan

Medlem

sköt han snabbare i slowmo i film no2?

Medlem
Skrivet av mullins:

sköt han snabbare i slowmo i film no2?

Inte samma vapen:O

Medlem
Skrivet av dosman:

De skulle behöva lite mer effekter på själva vyn när monstret skriker. Någon form av ökade field of view, fish eye-effekt och/eller shakey cam skulle hjälpa.

Glöm inte blur, bloom, depth of field, högkontrast och roterande kamera. Det är iallafall vad som händer med mina ögon när jag blir rädd... -_-

Medlem

Verkar ju som om fienden blir helt förlamad och dum i huvet så fort man går in i slow motion ju. Trist.

Medlem

"ursnygga"

Spelet osar 2004.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Fortfarande rätt taskiga animationer och en riktigt fräsh AI hade ju inte varit fel. I de gamla spelen springer dem ju omkring som yra höns och hoppar över lådor åt alla håll och skjuter på en.

Ska iaf bli jävligt roligt åh få spela vidare:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Fortfarande rätt taskiga animationer och en riktigt fräsh AI hade ju inte varit fel. I de gamla spelen springer dem ju omkring som yra höns och hoppar över lådor åt alla håll och skjuter på en.

Ska iaf bli jävligt roligt åh få spela vidare:D

hm? Soldaternas AI är ju det bästa med spelet, F.E.A.R är ett av de mest utmanande spel jag har fått chansen att lira. Hel iden med att dom ska hoppar runt är ju för att du inte ska träffa dom -.- ...

Medlem
Medlem

Ser ju dödligt ut! Håller fortfarande på med F.E.A.R singleplayer. Började just om igen Älskar det!

1
Skriv svar