Siren: Blood Curse plåtat

Robot
Medlem
Siren: Blood Curse plåtat

Till rätt pris och en story i SH2 klass så varför inte! Men så mycket kan man nog inte begära.

Inaktiv

Nej det har du rätt i, men jag andas såna här spel så fuck it, den minsta tillstymmelse som påminner om SH serien eller RE4 och jag köper det direkt


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Herregud, episode content måste vara en av dom sämsta ideerna som någonsin tagit sig in på spelmarknaden sedan virtual boy.

Hade tänkt att skaffa denna title men blev helt avtänd när det ska hålla på med sånt här crap.

Inaktiv

ser riktigt bra ut i alla fall

Medlem

Längtar till release av första episoden.
Ser riktigt bra ut.

Flakmonkey

Jag lär nog vänta tills alla är släppta innan jag slår till ivf...

Inaktiv

aha, läste inte hela nyheten, jahaja, episodvis på PSN hmm... kommer nog lik förbaskat köpa första, för att se om det är något, är det det så är det bara att köra

EDIT: Vad tycker ni är skäligt att ta för episoder? själv får jag nog säga 45:- om det nu handlar om 12 stycken och slutpris skulle hamna på 540:-


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Jag tycker det låter som en intressant idé. Nu är det bara att vänta och se om det fungerar.

Håller med om 45:- per episod.

Medlem

Spel i den här genren vill man sätta sig ner med på fredagskvällen och spela fram till sen söndag. Med de obligatoriska "somna-med-paus-screen" stunderna. Jag har svårt att tänka mig att ett avsnitt/en episod kommer vara särskilt lång. Så om det ska bli ett köp kommer iaf jag vänta tills alla finns tillgängliga.

Ser dock ut att kunna bli ett härligt spel.

1
Skriv svar