Fjorton Spider Man-titlar under utveckling?

Robot
Fjorton Spider Man-titlar under utveckling?
Medlem
Fjorton Spider Man-titlar under utveckling?

fan vad hemskt

Medlem

Hell yeah Spiderman!:D

Medlem

Håller med SteelJan, riktigt hemskt, nästan läskigt.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

vadå mjölka :S

Medlem

Jag skulle vilja slå dem som köper dessa spel. Eller iallafall säga till på skarpen.

Inaktiv

Finns en chans att vissa av spelen kombineras eller att de blir mini-games i andra spiderman spel.

Medlem

Spiderman 2 till PS2 är det enda rätta.

Inaktiv
Medlem

Julafton för USA's spelköpare!!

Okej det var väl lite fördomsfullt kanske.

Medlem

Men orka. Jag vill ha ett till X-Men Legends eller Marvel Ultimate Alliance. Spider-Man är cool men inte så cool. Gambit är coolare!


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Spider-Man: Webmaster

NextGen spidde där du sitter på ett kontor och sköter deras websida?

Medlem
Skrivet av HavoX:

PALLA.

Är det någon som ber dig göra någonting?
Eller vad är det du inte orkar?

Medlem
Skrivet av asker:

Jag skulle vilja slå dem som köper dessa spel. Eller iallafall säga till på skarpen.

Tuff du är.

Medlem

mjölk, mjölk och åter mjölk. och i detta fallet verkar dom mjölka en spindel.....


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Haha galet! De kan ju ta alla de spelet och göra ett spel. Och endå vet vi att de kommer suga ändå.

KoP
Medlem
Skrivet av asker:

Jag skulle vilja slå dem som köper dessa spel. Eller iallafall säga till på skarpen.

Haha! Varan-tv!

Medlem

Omg, 14 spel Oo Hoppas dom inte gör spelen i samma anda som i Friend vs Foe eller vad det nu hette....


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Kanske kan bli ett bra Spider-Man spel !

Medlem

Äntligen ett spel som kan utmana The Sims i antal releaser.

Medlem

Edit: Hur fasen visar man en bild direkt i tråden? "Inbäddade bilder" taggen som förklaras i tagg länken funkar inte som ni ser.

Medlem

känns som dom läcker denna informationen för att skapa lite rubriker. Jag menar visa titlar låter ju som direkta skämt och plagiat, tex
Gangs of New York
Hero evolved "Halo : Combat Evolved" ?

Låter lite väl osäkert tycker jag


signatur

Nämen!

Medlem

Visserligen gillar jag Spiderman och i stort sett allt som har med Marvel att göra, men 14 titlar låter lite väl mycket. Risken är nog ganksa stor att det blir väldigt urvattnat.


signatur

.slanger

Inaktiv

Håller med en ovanstående skribent. Varför gör de inte film/spel på Gambit? Han är ju klart den bästa då han är rå och inte lika töntig

Medlem

Det här var nog den mest överdrivna nyhet jag hört på länge. Aldrig, jag säger det igen, aldrig att det här blir 14 spel. Jag kan tänka mig att det blir 2-3 spel, men inte mer. Hälften av titlarna var ju i princip samma sak, de slås väl ihop och resultatet blir ett fåtal spel. Antagligen ett Wii-exklusivt, ett fighting-spel och ett "vanligt" spider-man spel. Och då är det ändå mjölkning.:\


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

överdrivet många titlar

Medlem

haha låter mer som det är deras brainstorm resultat mer än att det faktiskt är så många titlar som släpps.

Medlem

om alla dessa idéer skulle bli ETT spel så hade det kanske blivit intressant.

Medlem
Skrivet av Disasterpiece:

vadå mjölka :S

Du har rätt - precis som dom mjölkar vart enda gång dom släpper en ny serie tidning


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Låter bara låvande!
Älskar Spider-man sandlåde spelen.

Spider-Man: Hero Evolved
Spider-Man: New Heights
Spider-Man vs. Marvel Zombies

Dom måste man att hålla ett öga på

12
Skriv svar