Avatarer - Xbox 360:s svar på Miis?

Robot
Medlem
Avatarer - Xbox 360:s svar på Miis?

Såja Microsoft, fortsätt att kopiera!

Medlem

sony och deras trophys då?


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Inaktiv
Skrivet av radiuz:

Såja Microsoft, fortsätt att kopiera!

meh, att du orkar bry dig.. Bara resultatet blir bra så får dom göra som dom vill ;x

Medlem

bleak : Ärligt så bryr jag mig inte, men dom kopierar fortfarande för att dom kan inte komma på egna bra ideér. Sony har ju deras Home, Nintendo har deras Miis. Vad har MS?

Medlem
Skrivet av radiuz:

Såja Microsoft, fortsätt att kopiera!

Vem bryr sig om dom "kopierar" så länge som deras produkt blir bättre.

Medlem

Håller med radiuz.. har dom inge fantasi ellr:P MS are for losers. This is living.. Peas


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem

När börjar och slutar E3 2008?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av radiuz:

bleak : Ärligt så bryr jag mig inte, men dom kopierar fortfarande för att dom kan inte komma på egna bra ideér. Sony har ju deras Home, Nintendo har deras Miis. Vad har MS?

Den bästa online-delen till konsoller som de andra kopierar?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

KoP
Medlem

Bryr mig inte vad dom gör.. blir väl mer att man sneglar på hur dom gör det. Det mesta i samhället är ändå uppbyggt på att folk "lånar" och förbättrar (och i vissa fall försämrar) av varandra. Så visst.. go for it.

Det är ju inte direkt så att bilarna idag ser ut som när den första Forden rullade av bandet.. utan folk har lånat, förbättrat, lånat, förbättrat ända fram tills idag.

Medlem

xbox live är ju lätt bättre och smidigare än dom andra, men sen kan ju jag själv tycka att Mii är skit, och att Wiimote är riktigt nice. Kan nog lätt leva utan Mii till Xboxen.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Såja Microsoft, fortsätt att kopiera!

De gör bilderna lite mera personliga , big deal, knappast ett försäljnings argument.

such a fail

Medlem
Skrivet av radiuz:

Såja Microsoft, fortsätt att kopiera!

Ja fy. Dessutom gjorde Nintendo TV-spel innan MS gjorde det. Jäkla ripoffare är vad de är!

Inaktiv

Microsoft har inga egna idéer se bara på deras Buzz ripoff, ryktet om en "Xmote" som ser likadan ut som Wii kontrollen och nu detta, ge er MS ha lite egen fantasi! Sony kommer alltid med egna och kreativa skapelser. Snart står det väl att Microsofts nästa konsol kommer heta "XboxStation".

Inget som stör mig. Blir bara glad eftersom jag själv kommer skaffa Xbox 360 inom kort. Så länge den får bättre saker så är jag nöjd.

Medlem

Äsch playstation for the win! Gratis tjänster och mindre lagg

Medlem

varför bry sig om att dem kopierar så länge det blir bra? e väll lite roligare än att bara ha bild?

Medlem

Jäklar vad många pubertets playstation killar det var i den här tråden :)... Hem å krama mamma med er :)...

Inaktiv

Snälla skärp er... ><

Bara för att dom hämtar en ide från Wii innebär inte det "kopiera".
PS3 har ju då "kopierat" PS3 Store från Xbox 360's Marketplace?

Medlem
Skrivet av 24Xero:

Microsoft har inga egna idéer se bara på deras Buzz ripoff, ryktet om en "Xmote" som ser likadan ut som Wii kontrollen och nu detta, ge er MS ha lite egen fantasi! Sony kommer alltid med egna och kreativa skapelser. Snart står det väl att Microsofts nästa konsol kommer heta "XboxStation".

Jo, PS Store är inte en ripoff på Xbox Live Marketplace, och trophys, har du hört talas om acvhivements?

ojojoj, nu börjar nästan jag sjunka lika lågt som dig, nej men alla företag har "kopierat" varandras saker i evigheter och de kommer nog inte att sluta göra det heller så sluta klaga.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Alltid denna fight mellan xbox360 och ps3. Båda är väldigt bra konsoler och dom har "kopierat" saker av varandra, som det sades tidigare så kommer det att fortsätta. Själv tycker jag bara det är kul att MS kopierar av andra, eftersom produkten de kopierar kan bli bättre, vilket gynnar alla/många.

Inaktiv

ahhh fan va less jag är på fanboy wars, jag börjar bli gammal :$


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Fan va underbart med lite fanboykrig... brb måste bara poppa lite popcorn

Medlem

krejsi vad folk taggar till, det är väl kul att det läggs till lite grejer till 360n?
Klaga på att det kopieras är juh -bara- dumf.. ><

Inaktiv

Tycker det är tråkigt att spela med sin Mii på Wii så tror inte det kommer bli roligare på 360.

Medlem

Alltid kul med ny funktionalitet, frågan är väl om det kommer att gå att ändra sin avatar som man gör på tex ett forum, annars blir det lite tråkigt.


signatur

.slanger

Inaktiv
Skrivet av KoP:

Bryr mig inte vad dom gör.. blir väl mer att man sneglar på hur dom gör det. Det mesta i samhället är ändå uppbyggt på att folk "lånar" och förbättrar (och i vissa fall försämrar) av varandra. Så visst.. go for it.

Det är ju inte direkt så att bilarna idag ser ut som när den första Forden rullade av bandet.. utan folk har lånat, förbättrat, lånat, förbättrat ändra fram tills idag.

Instämmer till fullo!

1
Skriv svar