American McGee's Grimm-trailer

Robot
Medlem
American McGee's Grimm-trailer

Tufft!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Haha, ser ut att vara samma råa mysighet som Alice


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Haha, ser ut att vara samma råa mysighet som Alice

Precis vad jag tänkte! Försökte lira Alice för något år sedan men orkade inte ta mig igenom det men stilen föll mig verkligen i smaken, eftersom att Bad Day LA missade en sådan grundläggande sak som autosave tröttnade jag snabbt på det också trots att även den stilen föll mig i smaken. Men det här ser verkligen ut att vara något att se fram emot!

Medlem

fan va coolt "Alice" sitter fortfarande kvar i bakhuvudet på mig.. får typ nå konstiga rysningar när jag tänker på det

Medlem

Undra om spelet har sån här konstig artstyle? Har sett konceptbild på Red Riding Hood och hon var inte ritad så iaf.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Ser ju mer än lovande ut, önskar bara American McGee kunde ge sig in i hollywood och börja göra lite filmer, hans ider(manus) är ju utan dess like.

Medlem
Skrivet av Petrik:

Ser ju mer än lovande ut, önskar bara American McGee kunde ge sig in i hollywood och börja göra lite filmer, hans ider(manus) är ju utan dess like.

Han skulle kunna göra spel baserade på Tim Burtons filmer. Har ju ungefär samma mörka humor och stämning


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Grafikmässigt ser det ut som en blandning av Katamari Damacy och Psychonauts, såg helt klart intressant ut. McGee har så härligt flippade manus också.

Har väntat på detta spel sen jag avslutade Alice för en herrans massa år sen, grymt spel med härlig stämning och en hel del kreativitet.

Skönt att det släpps på GameTap för då slipper jag betala för det


signatur

.slanger

Medlem
Medlem
Skrivet av yonaz:
Skrivet av Petrik:

Ser ju mer än lovande ut, önskar bara American McGee kunde ge sig in i hollywood och börja göra lite filmer, hans ider(manus) är ju utan dess like.

Han skulle kunna göra spel baserade på Tim Burtons filmer. Har ju ungefär samma mörka humor och stämning

Hans spel Alice är ju tänkt att bli film, med Sarah Michelle Gellar som Alice och McGee som producent. Den blev upplockad för ett par år sedan men kollapsade. Nu tror jag dock att Universal Pictures har plockat upp den och det är väl tänkt att den ska släppas framöver, men utveckligen av filmen har inte gått speciellt snabbt och man vet inte direkt vilken status den har.

McGee blev ju även utsedd att skriva manus till en trilogi av Oz, med Disney och Jerry Bruckheimer som producenter. Har dock inte hört något om det projektet på ett tag så det kan mycket väl hända att det har slopats.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Trailern kan bara beskrivas på ett sätt:

Så jävla fult, och så jääävla coolt :D!

McGee är grym!

Inaktiv

Gillade stilen, ser snyggt ut!

Inaktiv

Kan bli tufft!

1
Skriv svar