Disgaea 3: Absence of Justice-trailer

Robot
Medlem
Disgaea 3: Absence of Justice-trailer

ned!

Medlem

Skummare får man leta efter gillar delen när de börjar bygga torn... sådär lagom wtf. Älskar denna typ av grafik också, men förstår inte hur det här kan vara PS3.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta. Älskar humorn i Disgaea, och hur fightingsystemet funkar. Ska bli väldigt roligt att få spela detta! Hoppas att de lägger till japanska röster, p.g.a. Blu-Ray skivornas storlek liksom.

Medlem

Tänk om japanerna var lika bra på att göra spel som på att begå krigsbrott. Men icke.

Medlem

Ehh va? vad var det jag nyss såg?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

*efter att månen har krashat* TOTAL DAMAGE: 0

lol

Medlem

Jaaa! Äntligen ett spel där man kan byta bänk med sina klasskamrater! Ehh...?

Gillade musik iaf. Det här kan vara värt att ta en titt på.

Medlem

En kille i lumpen brukade spela det här, rätt roligt att se på när det inte fanns mycket att göra men inget jag själv skulle spela, lustigt att grafiken ser ut som på PS2, det kanske skulle gå att göra ett Fallout3 som de tidigare spelen ändå?

Medlem

ser ut som ett ps1 spel.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

Ehh va? vad var det jag nyss såg?

Exakt min tanke och vad jag hade tänkt skriva...

Känner mig som föräldrarna i southparkavsnittet Chinpokomon

Medlem

Spelat sönder det till PSP, riktigt underhållande spel. Och fyi så är det skitläckert med snyggt ritade sprites.

Medlem

ett ord :WFT!?

hängde inte med där riktigt. men tydligen kan man byta plats med sina klasskamrater. kul.

Medlem

Detta är ett typiskt spel som är svårt att gilla, eller tycka bra om... men de som väl gör det älskar det verkligen och sitter verkligen fast i det.

Precis som Final Fantasy Tactics, EVE online mfl.

YOU GOTTA LOVE IT! xDD


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Mumma. Level 9999 blir en utmaning. =D

Solklart köp detta.


signatur
1
Skriv svar