Teaserfilm från Empire: Total War

Robot
Inaktiv
Teaserfilm från Empire: Total War

Är enormt hypad över detta spelet men tyckte teasern var tråkig, hoppas dom har lite gameplay snart

Medlem

Det måste varit den sämsta teaser jag någonsin sett, mina förväntningar var mycket högre innan.

Medlem

Nja, bättre CGI-filmer än de tidigare spelen i serien. Lite kort, och med antiklimatiskt slut (hoppades på iallafall en salva). Tror dock att spelet kommer vara makalöst bra

Medlem

it`s alive!

Filmen är verkligen definitionen av en teaser


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Verkligen pumpad för detta spelet,, och teasern fyller bara på

Inaktiv

Ja.... Inte den bästa teasern, htar verkligen när man inte ser game play.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Men snälla ni, gameplay-filmer kommer alltid så småningom. Dessa är ju bara till för att 'teasa' som sagt.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Och tyckte inte den var bra på att "teasa". Någon sa att den ialalfall skulle ha ett kanonskott och jag håller med. Det heter "Total War" och borde visa det på nåt litet sätt imo.

Medlem

kom ju ut en ut en developer diary för inte så länge sedan och nu detta, få man hoppas på att de börjar växla upp nyhets tempot

Medlem

Kommer ihåg, kollade på Medieval 2 trailern säkert 30 gånger.. Känner på mig att ETW trailern kommer vara dubbelt så häftig, så orka bry sig om tattiga teasers, spelet är ju LÅNGT från release.

Medlem

på deras hemsida står det att det kommer någon gång under vintern 2009

Inaktiv
Skrivet av Jewek:

på deras hemsida står det att det kommer någon gång under vintern 2009

Skrivet av SenseiTW:

I am pleased to confirm that Empire: Total War will be released in the first quarter of 2009. We are taking the time to make Empire as good as possible and fine-tune every aspect of the game.

eller du kanske menade januari-mars vintern?
aja känner på mig att detta kommer bli ett riktigt skit spel

Medlem

Varför ska det ta så lång tid att göra spel för =(
Vill ha nu juh

Vill storma fram med mina Karoliner och krossa ryssens linjer


signatur
Medlem

Najs film! Men det jag vill igentligen se från spelet är kampanj-kartan!

Medlem

Det var nog den sämsta teaser jag skådat. Men visst.. det är lång tid kvar till release, så de vill väl redan nu börja småhypa lite.....

Den som lever får se hur det blir....


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Jag hoppas verkligen att Empire blir bättre än Medieval 2, som enligt min mening inte ens var hälften så beroendeframkallande som Rome.

Medlem

måtte svergie va med i detta spel!!!


signatur

La la la lag!

Medlem
Skrivet av Jewek:

på deras hemsida står det att det kommer någon gång under vintern 2009

haha ja men det e typ ett halvår kvar i så fall...skulle va vintern 2009 i bästa fall om du frågar mig


signatur

La la la lag!

1
Skriv svar