Bildtrio från Fable 2

Inaktiv
Bildtrio från Fable 2

Så underbart, Vill ha spelet nu!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Hoppas det kommer till PC det verkar ju skitcoolt. jag har Fable 1 hoppas det här e lika bra

BeW
Medlem

Hoppas Fable 2 blir bra, gillade ettan väldigt mycket:) Av det man sett av Fable 2 så verkar det bli riktigt kul och det ser riktigt mysigt ut:)

Medlem

Kan detta spel gå guld någon gång,, börjar bli för sugen på att sätta tänderna i det...

Medlem

Suveränt bra art direction i detta spel, helt i klass med Zelda eller WoW ser det ut som, kanske to.m snäppet bättre.

Är inget större fan av Fable 1, men det verkar som han tagit till sig kritiken.. Ser fram emot!


signatur
Medlem

Mysigt värre, Fable 1 hade en sån oerhörd myskänsla när man spelar ("Chicken Chaser" anyone?).

Hoppas att 2an blir lika bra eller bättre.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av MKultra:

Suveränt bra art direction i detta spel, helt i klass med Zelda eller WoW ser det ut som, kanske to.m snäppet bättre.

I concur. Verkligen vackert spel, hoppas det levererar, var inte helt besviken på ettan men samtidigt saknades mycket av det som utlovats. De har förhoppningsvis lärt sig av den läxan.


signatur

- r4z0r -

Inaktiv

Hmmmm ser allt mer lovande ut ... kanske årets black horse?

KoP
Medlem

Hoppas dom lyckas med myskänslan som fanns i ettan.. räcker för att jag ska bli nöjd. Sen att det finns co-op gör inte saken sämre.

Inaktiv
Inaktiv

jo, längtar verkligen till Fable 2! verkar riktigt härligt. Dock finns det en sak jag ogillar litegran just nu. Det är att dom ändrat karaktärs designen på huvud gubben. Lite andra porportioner på honom just nu. Tyckte så som han såg ut i Fable var typ perfekt, nu verkar dom gått efter mer verkliga propotioner =/ synd de.
men det är en små sak som jag troligen glömmer efter typ 10sec gameplay hehe.

Medlem

gutt att man ha en xbox


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Inaktiv

Man blir bara mer förväntansfull

Detta spel kan lätt slå MSG4 tror jag iaf..

Medlem

Ser helmysigt ut det där juh

Medlem

Ja, det där ser trevligt ut.

Medlem

JAAAAA!!!!!! skynda släppa, här ska spelas!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv

Nån som vet hur Xbox Live funktionen kommer att se ut till Fable 2?

Något måste dom ju hitta på ?!

Medlem

om mIcrosoft har bränt alla "bra" spel redan, vad har dom andra gjort då? Mario, Zelda Metroid finns ju redan ute, och Sony har ju bara Resistance 2 och FF 13 kvar som jag ser det

KoP
Medlem
Skrivet av showerguy:

Nån som vet hur Xbox Live funktionen kommer att se ut till Fable 2?

Något måste dom ju hitta på ?!

Man kan bjuda in en vän till sin värld och spela co-op.. å allt han tjänar när han spelar med dig tar han med sig till sin egna omgång. Dessutom kommer det släppas 3 (om jag inte misstar mig) arcade spel som är kompatibla med Fable 2, och i dom spelen kan man tjäna (eller förlora) pengar som sedan förs över till Fable 2.

Medlem

Ser trevligt ut. Jag gillade verkligen ettan trots att den hade vissa brister.

1
Skriv svar