Top Spin 3 har gått guld

Robot
Medlem
Top Spin 3 har gått guld

Är detta bättre än Virtual Tennis 3 tro?

Medlem

Definitivt. Allting är bättre än VT3, i alla fall om man någonsin hållit i ett rack i verkligheten och vet hur tennis fungerar.

Dom har lovat att TS3 skall vara mindre arkad-igt än tidigare versioner, men det återstår att se.
Jag gillar att man lägger gameplay-vikt i spelarens positionering inför slag. Att det inte är auto-movement som i tidigare spel.
Att det är bättre grafik spelar egentligen ingen roll, grafiken i föregångarna räckte gott och väl. Nya förbättrade animationer ser jag som bonus-godis.

Det som behövs är ett gameplay som belönar spelare som kan och förstår dynamiken i riktigt tennis-spelande.

Medlem

hoppas på halva hastigheten när man är Borg.. Tänk annars, fan vad skoj att vara Wilander och stå och skära backhands tre min per boll


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem

Gillar i alla fall de första TS spel. Tycker att VT3 är grymt bra, dock gillar jag arkad stilen.
Men men blir ju intressant att se hur TS3 blir.

Medlem

Vadå gått guld? Fattar inte, det brukar ju vara när man sålt 50 000ex?

Medlem
Skrivet av xhosa:

Vadå gått guld? Fattar inte, det brukar ju vara när man sålt 50 000ex?

Nää, då har det SÅLT guld.

Gått guld härstammar från den tiden då man brände ner spelet/programvaran på en CD (som vanligtvis var guldfärgad) för reproduktion i fabriken.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar