Se Alone in the Dark till Wii

Robot
Medlem
Se Alone in the Dark till Wii

Ser ju faktiskt ut att kunna fungera. Får se om det gör det sen

Medlem

Det ser faktiskt ut som de har utnyttjat den väl, sedan ska det ju vara lätt att göra rätt rörelse med, det är inte så skoj om man behöver göra rörelsen 5 ggr innan han gör som man vill.

Får se om det duger när spelet släpps.

Medlem

"Alone in the Dark ser ut att kunna hamna i det senare facket när en färsk trailer visar hur de rörelsekänsliga kontrollerna ska svingas för att till exempel ta fram ficklampan, titta igenom dina saker och köra bil."

Jag tar detta med en stor nypa salt. Trailers kan göras så att saker kan se mycket bättre ut än vad det är

riktigt bra


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Inaktiv
Skrivet av Hero_Swe:

"Alone in the Dark ser ut att kunna hamna i det senare facket när en färsk trailer visar hur de rörelsekänsliga kontrollerna ska svingas för att till exempel ta fram ficklampan, titta igenom dina saker och köra bil."

Jag tar detta med en stor nypa salt. Trailers kan göras så att saker kan se mycket bättre ut än vad det är

Haha, inte därför skribenten skrev "... ser ut att...". Tjenare.

Medlem

Ser faktiskt ganska bra ut. Jag tycker inte om Wii så mycket heller.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hero_Swe:

"Alone in the Dark ser ut att kunna hamna i det senare facket när en färsk trailer visar hur de rörelsekänsliga kontrollerna ska svingas för att till exempel ta fram ficklampan, titta igenom dina saker och köra bil."

Jag tar detta med en stor nypa salt. Trailers kan göras så att saker kan se mycket bättre ut än vad det är

Man ska ta allt marknadsföringsmaterial med en nypa salt. Däremot är filmen på Jeuxvideo ganska intressant när han står och spelar det i realtid. Man märker att det missas en del kommandon men överlag verkar det funka.


signatur
MFC
Medlem

Ser ju lovande ut men som föregående talare sagt.. I believe it when I swing it eller nått..

Varför får jag "rise-of-the-robots" till Ataris CD32 i huvudet varje gång jag tänker på "hype".. äh ni var väl knappt födda då antar jag .. resten kanske minns?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Ser riktigt bra ut för att vara till Wii, och då menar jag rent grafiskt. Lär ju vara hur kul som helst med Wiimoten.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

KoP
Medlem
Skrivet av MFC:

Ser ju lovande ut men som föregående talare sagt.. I believe it when I swing it eller nått..

Varför får jag "rise-of-the-robots" till Ataris CD32 i huvudet varje gång jag tänker på "hype".. äh ni var väl knappt födda då antar jag .. resten kanske minns?

Commodores Amiga CD32 var det ju..

Inaktiv

Ser förjävla häftigt ut. Jag hoppas bara att de kommer fungera lika bra som de ser ut att göra.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv

känns som någon slags billig Resident Evil kopia, kontrollen verkar dock tuff.:\

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Ser riktigt bra ut för att vara till Wii, och då menar jag rent grafiskt. Lär ju vara hur kul som helst med Wiimoten.

jag håller med, men om man vill ha bra grafik varför skaffa en wii?

verkar som om dem lyckats med kontrollen den här gången oxå. FPS på wii har annars varit rätt taffligt, vilket är synd då det finns sånna fina möjligheter

Medlem

Ser väl bra ut.

Medlem

Hmm... får mig att tänka på det där Wii spelet som man använde både svärd och pistol.
Hoppas bara att det inte är bara trailen som verkar grymt.

Medlem

Äntligen ett spel med potential att vara kul - och kanske leverera något nytt (vilket är hela poängen med wii). Stay tuned är det som gäller


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av MFC:

Ser ju lovande ut men som föregående talare sagt.. I believe it when I swing it eller nått..

Varför får jag "rise-of-the-robots" till Ataris CD32 i huvudet varje gång jag tänker på "hype".. äh ni var väl knappt födda då antar jag .. resten kanske minns?

Commodores Amiga CD32 var det ju..

Oavsett vad så var det den värsta dygnan i manna minne. Daikatana var ju till och med bättre

Ontopic: Ser najs ut, även om sådana här videos är väldigt överdrivna. Men blir det hälften så smidigt så är det ändå jäkligt bra. Kontrollerna kan vara jäkligt bra om det används rätt. MP3 var ju ett klockret exempel.


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Förrenderade videos säger inget om in-game :), men det såg ut( var det också, och det såg bra ut:D

1
Skriv svar