Turok-filmen har hittat sin huvudrollsinnehavare

Robot
Turok-filmen har hittat sin huvudrollsinnehavare
Medlem
Turok-filmen har hittat sin huvudrollsinnehavare

spelet sög...filmen kanske är bättre

Medlem

Jag tycker inte han är den rätta

Medlem

Hade precis klarat spelet o tänkte, om det bara fanns en Turok film och så ser man detta
Hade nog velat ha Sylvester Stallone hellre eller någon liknande macho man typ.

Medlem

FZ.se borde börja kolla runt lite.

http://weblogs.variety.com/the_cut_scene/2008/06/disney-not-m...

Citat:

The absence of major studio involvement is one more reason for fans to be really cautious when reading all those crazy blog posts (all of which are based entirely on this one) about how Adam Beach's off-hand comment is proof that a "Turok" movie is happening. Without major studio involvement, raising the money to make a full on live-action film is even more of a challenge. It's possible, of course, or it's possible they're thinking low budget direct-to-DVD.

So, dear readers, this isn't exactly getting made in the way that "Prince of Persia" or even "Bioshock" are. Take all these reports with a huge grain of salt.

Medlem

Adam Beach är ingen nybörjare alls.. Han var med i Windtalkers med Nicolas Cage och Peter Stormare. Han var med i Flags of our Fathers - Producerad av Clint Eastwood.

Medlem

Han är ingen nybörjare, och han är inte speciellt okänd heller. Bara bönder i sverige kanske har svårt att veta vem han är, men är ganska så känd i USA.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Och Windtalkers är möjligen den eller bland de sämsta ww2 filmer jag har sett. (Finns säkert sämre men inte som jag har sett hittills.)

Medlem
Medlem

Han den där Adam är ju lika ful som Turok i spelet... Men men, hoppas på det bästa^^! Spelet sög ju som sagt..

Medlem
Skrivet av Shammon:

Och Windtalkers är möjligen den eller bland de sämsta ww2 filmer jag har sett. (Finns säkert sämre men inte som jag har sett hittills.)

Då har du inte sett många filmer du..

Inaktiv

Shit, bara för han att börja pumpa dvs,, Kanske få lite tips och steroider av Sly ?

Medlem

Okänd skulle jag väl inte säga.
Antingen får väl filmskaparna vara rejält kreativa, gå ifrån orginalkonceptet så pass. Bygger man ett hus med bräckligt grundarbete, så spelar det ingen roll hur fint huset är. Det löper fortfarande risk att falera.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Vart tog Jean Claude Van Damme, Dolph Lundgren, Steven Seagal och Arnie vägen ?

DE sanna actionhjältarna !


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Shammon:

Och Windtalkers är möjligen den eller bland de sämsta ww2 filmer jag har sett. (Finns säkert sämre men inte som jag har sett hittills.)

Då har du inte sett många filmer du..

Säg du 2 sämre ww2 filmer på rak arm då om det nu är så enkelt...

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:

Vart tog Jean Claude Van Damme, Dolph Lundgren, Steven Seagal och Arnie vägen ?

DE sanna actionhjältarna !

Tyvärr börjar de bli lite till åren...

Medlem

Jag förstår inte vad grejjen är om dom gör en film av ett spel, då är ju storyn redan berättat och plus blir det mycket fylligare storys i spel, men som vanligt är det väl pengar som styr ^^

Medlem

Herregud... Inte Adam Beach

Medlem

Ja fan.. det är inte utan att man saknar de där klassiska actionhjältarna man växte upp med. Ja.. då och då

Men en Turokfilm.. hmm något i mig tycker att det bara kan bli kasst men om det händer så är det ju bara att hoppas det blir bra som alltid..

Medlem

Eftersom spelet sålde oväntat och oförståerligt bra i USA och de planerar en uppföljare var det väl inte oväntat att de skulle göra film av det. Man kan ju hoppas att de tar lite mer story från böckerna och de tidigare spelen eftersom det senaste var ganska innehållslöst.

Angående valet av Adam West så tycker jag det är ett bra val.


signatur

.slanger

Medlem

Han blir skitbra, allat annat sagt is bullshit.

Medlem

dinosaurier på film är godis

Inaktiv

Har sett han förut, verkligen bra.

Han passar som rollen iaf

Skön kille och hoppas på en bra film då?:)

Medlem

Visste inte ens att det ska komma en Turokfilm o.O

Medlem
Medlem

passar inte eller kanske när dom har stajlat om han lite


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Töcken' faan ä' de'.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Shammon:

Och Windtalkers är möjligen den eller bland de sämsta ww2 filmer jag har sett. (Finns säkert sämre men inte som jag har sett hittills.)

Då har du inte sett många filmer du..

Säg du 2 sämre ww2 filmer på rak arm då om det nu är så enkelt...

"The Bunker" och "Straight Into Darkness" är värre, tro mig.

Medlem

Riktigt bra val faktiskt. Dock har jag inga stora förväntningar för filmen.

Inaktiv

spelet suger
filmen kommer suga


signatur

OG GANGSTA PARTY

1
Skriv svar