Sim City Societies-demo släppt

Robot
Inaktiv
Sim City Societies-demo släppt

Kul i kanske 5 minuter... sen saknar man ALLT som Sim City 4 och tidigare spel hade. =/

Hoppas verkligen att det kommer ett Sim City 6.

Medlem

Spelade inte så mycket Sim City Societies p.ga att det hackade så förjävligt mycket på LÄGSTA inställningarna. Flöt bättre på högsta än lägsta. Och min dator klarar alla systemkrav som ingenting.

Medlem

Efter man kört ett tag finns det verkligen inget att göra , bara att titta på sina simmar som skuttar runt och heter fåniga namn. Sim city 4 var verkligen miljontals gånger bättre!:(

Medlem

Jag kan förstå att de inte vågat släppa ett demo förräns nu. Köpte spelet i höstas men insåg snabbt hur mycket "ej Sim City" det var. Fanns inget djup och Sim City-känslan var borta. Absolut sämsta Sim City någonsin enligt mig.

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

Hoppas verkligen att det kommer ett Sim City 6.

Nåja, låt 5an komma först. Har för mig att det inte dementerades att det skulle jobbas vidare på serien utöver denna sidogren. Socieities var bara en spinoff ändå.
Sedan i frågan om vidarutveckling av Sim City. Vet inte hur pass man kan avancera mellan versionerna ärligt talet. Om det skulle dröja innan SC5 annonserades, tror jag bara gott om det. Tekniken måste tillåta utvecklas, eftersom ingen vill se en älskvärd serie uppdateras för uppdaterandets skull, med blott ett steg högre texturer och utan innovation.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Detta liret är fullkomligt värdelöst i jämförelse med Sim City 4.

Undvik.

Medlem

knappt värt tiden det tog att ladda hem och installera demot:/
så spara slantarna spelet kostar för något som är betydligt roligare
t.ex en... er...ja faktiskt vad som helst för scs e crap.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Sim City 4 äger skiten ur detta.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

värdelöst spel :/

Medlem

Jag ska testa demot trots den negativa kritiken spelet fått men är inställd på att det kommer att suga.

Medlem

Så fort någon hör något om nyutveckling av ett riktigt Sim City så MÅSTE det dyka upp på FZ...

Medlem

Åh, tur att man inte köpte det här spelet. Sämsta mellan-högbudgetspelet evar!

Inaktiv

Tycker att dom äldre spelen är roligare och mer utmanande

Ska nog ta och installera Sims City 5

Komihåg när jag och brosan byggde typ världens största stad Och sen kom min andra cp bror och tog bort saven! :S

Ahahaha

Medlem

Nah detta var ingen höjdare vad jag minns :/

Medlem
Skrivet av Limber:

Så fort någon hör något om nyutveckling av ett riktigt Sim City så MÅSTE det dyka upp på FZ...

Du kan lita på oss


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Sim city 3000 någon? ^^.
I 4an hade man inte förutbyggda grannar, jag gillade 3000 för att där fanns redan grannskap utplacerat att göra affärer med, sälja sop/el/vattenhantering :).
Jag älskar dock serien, om än om vissa versioner varit lite halvkniviga att få en stad att fungera och generera massiv förmögenhet åt min "pensionsfond" *hint*


signatur

Retro.

Medlem

mycket klok människa! håller med till hundra procent.

Medlem

har mest spelat 4:an så man hoppas verkligen Will Wright o Co
fortsätter serien med en värdig uppföljare,
gärna en där vi befrias från det mycket störiga och begränsande gridlock-sytemet kryddat med bättre översikt av befintliga byggnader t.ex skolor, sjukhus etc.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av Sparable:

orkade inte ens igenom tutorialen ^^

Samma här.

Medlem

står snabb tutorial men tar allt sin tid och energi att komma igen tyckte ja,
inte lika intressant som äldre titlar i min åsikt iallafall

1
Skriv svar