Neverwinter Nights 2 expanderar igen

Medlem
Neverwinter Nights 2 expanderar igen

Nice, bara hoppas det blir bra då !

Vila i frid

Mums! Hoppas de två expansionerna kommer snart!


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Kul att Obsidian tar expansionerna i helt olika riktningar både från varandra och originalspelet. De features som just nu är med verkar intressanta som nantele, hoppas bara de fixar till roligare strider (de får gärna göra om hela stridssystemet för min del, gärna till turbaserat).

Medlem

NWN2 är det första RPG som jag spelar, då jag fick det med grafikkortet. Började för runt en månad sen. Tänkte ge det till min kompis men han sa att jag skulle prova det först, vilket jag gjorde en jättetråkig dag, veckor senare. Det kunde väl inte bli värre tänkte man

Sen dess har jag vart fast. Suttit uppe för länge och hela dagar. :O:D

Ska försöka mig på multiplayer med ovannämnda kompis, bara jag får snabbare internet här... eller vad sägs om ~30kb/s från FZ? 8)

QRT
Medlem

Fint. Förra expansionen var underbar.

Inaktiv

Förra exp var väll ok, förutom att jag fuskade bort hela soul-eater-o-metern som var förbannat irriterande. Hoppas de optimerar grafiken och hela motorn osv, förbannat krävande för ett halvsnyggt spel.

Skrivet av FAMILJEGUFF:

NWN2 är det första RPG som jag spelar, då jag fick det med grafikkortet. Började för runt en månad sen. Tänkte ge det till min kompis men han sa att jag skulle prova det först, vilket jag gjorde en jättetråkig dag, veckor senare. Det kunde väl inte bli värre tänkte man

Sen dess har jag vart fast. Suttit uppe för länge och hela dagar. :O:D

Ska försöka mig på multiplayer med ovannämnda kompis, bara jag får snabbare internet här... eller vad sägs om ~30kb/s från FZ? 8)

he he man kanske skulle ta och installera gold edition versionen man har liggande då ... köpte det på impuls men sen har det blivit liggande hemma i bokhyllan 8)


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Väldigt bra spel, fick också det till mitt grafikkort men spelet krashade efter en lång spelsession utan sparning.

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:
Skrivet av FAMILJEGUFF:

NWN2 är det första RPG som jag spelar, då jag fick det med grafikkortet. Började för runt en månad sen. Tänkte ge det till min kompis men han sa att jag skulle prova det först, vilket jag gjorde en jättetråkig dag, veckor senare. Det kunde väl inte bli värre tänkte man

Sen dess har jag vart fast. Suttit uppe för länge och hela dagar. :O:D

Ska försöka mig på multiplayer med ovannämnda kompis, bara jag får snabbare internet här... eller vad sägs om ~30kb/s från FZ? 8)

he he man kanske skulle ta och installera gold edition versionen man har liggande då ... köpte det på impuls men sen har det blivit liggande hemma i bokhyllan 8)

INSTALLERA!

NU!

Medlem

nah NWN2 var en stor besvikelse så jag hoppar detta

QRT
Medlem

NWN2 main kampanjen kan jag hålla med om var halvkass och en besvikelse. Men MotB var lysande.

Medlem

Jag tror att jag aldrig kommer överleva dialogerna i någon uppföljare till NWN2 efter at ha spelat Mass Effect.

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

Jag tror att jag aldrig kommer överleva dialogerna i någon uppföljare till NWN2 efter at ha spelat Mass Effect.

NWN2: Mask of the Betrayer hade dialog/story av samma kaliber som Fallout och Baldur's Gate spelen. Det var en lysande expansion, mycket längre än många spel som släpps idag, dock var soul harvesting tramset ganska störigt, men det gick att stänga av med lite tweakande.

Medlem

Har väntat på att ett nytt bra rpg ska komma igen och så får man denna nyhet. Som andra redan sagt så var ju MotB en skitbra expansion och stod snarare starkare på egna ben än vad originalet på 2an gjorde.

Medlem
Skrivet av Cedric:

Har väntat på att ett nytt bra rpg ska komma igen och så får man denna nyhet. Som andra redan sagt så var ju MotB en skitbra expansion och stod snarare starkare på egna ben än vad originalet på 2an gjorde.

Nu jäddrar ska jag införskaffa MotB

Inaktiv

Jag tyckte MotB var asbra medans originalet var lite mjaa. Hoppas den här expansionen blir lika bra som MotB om inte bättre :).

Medlem

Kan någon svara mig kort och koncist, är NWN2 bra och värt att köpa? Såg att det gick att få för drygt 100kr. Vad jag hört är huvudstoryn inte så bra och då kommer vi till nästa fråga; är man tvungen att köpa tilläggen för att njuta fullt ut av detta?

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Nu jäddrar ska jag införskaffa MotB

Haha okej. Hoppas du kommer tycka om det lika mycket.

Skrivet av Boulund:

Kan någon svara mig kort och koncist, är NWN2 bra och värt att köpa? Såg att det gick att få för drygt 100kr. Vad jag hört är huvudstoryn inte så bra och då kommer vi till nästa fråga; är man tvungen att köpa tilläggen för att njuta fullt ut av detta?

Troligen, ja. Men bara MotB är i mitt tycke värt ett köp av både originalspelet och expansionen, särskilt ifall originalspelet bara kostar 100kr.

1
Skriv svar