Alone in the Dark har gått guld

Robot
Inaktiv
Alone in the Dark har gått guld

Blir att införskaffa dag 1, Det här spelet har jag hållit god koll på, Ser ut att kunna total-äga, eller total-floppa, hoppas på det förstnämda.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

najs, ingen försening då med andra ord

Medlem

Problemet med att försena ps3 releasen är att de förlorar en stor andel potentiella köpare.

Inaktiv

Blir te att köpa på releasedagen :P...palla vänta! vill ha nu""!!!!

Inaktiv

Spel som alone in the dark är för läskiga för att spela. Fast bortsett från det så ser spelet kul ut

Medlem

Verkar hur ballt som helst

Medlem

Stackars ps3-ägare . Men gott att det är guld för oss andra :D. Blir nog till pc :).

Medlem

Gott, vet någon någonting om ett demo?, vill gärna testa innan jag slänger ut mina surt förvärvade slantar, men ett alternativ kanske är att lusläsa vad folket skriver här


signatur

Retro.

Medlem

fan hade inte tänkt köpa den...men jag är ju rökare och på Game.se så får man en Zippo tändare som jag alltid viljat ha med i collectors edition så det är en köp för mig

Inaktiv
Skrivet av Mahlberg:

Problemet med att försena ps3 releasen är att de förlorar en stor andel potentiella köpare.

Ja! Mig! :evil:

Medlem

Vet inte...får en känsla av att Alone bara blir ett överhypat fiasko.... Tyvärr... Kul att PS3 ägarna som vanligt snällt får vänta till sist...

Medlem
Skrivet av Cortex:

Vet inte...får en känsla av att Alone bara blir ett överhypat fiasko.... Tyvärr... Kul att PS3 ägarna som vanligt snällt får vänta till sist...

Gott att det inte bara är vi pc-ägare som får vänta längre då iaf...

Medlem

typiskt allt dåligt händer ps3 ägarna ^^

Redaktör

Eller så kan man vända på det och se den senare PS3-premiären (det är ingen försening då PS3-versionen mig veterligen aldrig haft ett datum) som positiv. FZ testade nyss en tidig 360-version med vissa kontrollproblem. Med lite flax står såna saker på todo-listan för Sonymaskinen.


signatur
1
Skriv svar