Empire: Total War i början av 2009

Robot
Inaktiv
Empire: Total War i början av 2009

Trågig nyhet. Jag som hade längtat så

Kommer Empire total war ha den här funktionen att alla inte ser lika ut? Skulle bli kul och se hur de lyckas med det när alla bör ha på sig uniform.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Nåja, så länge de gör en duglig AI den här gången.

Medlem

Vore också nice om man kunde köra kampagnen multiplayer.

Medlem

trevligt med strider till havs! har alltid tyck att "total war" saknat det!

Medlem

Jag skulle faktiskt hellre se ett nytt Rome: Total War. Jag gillade aldrig riktigt att använda gevär och kanoner i Medival II : Total War

Inaktiv

Skit min lillebror kommer skrika och bli våldsam när han hör det här.

Medlem

ååååååå så himla tråkigt!!!!!!!! Ända sedan de sa att detta skulle komma har man väntat varje dag på att de ska komma mer nyheter om spelet

och Verity det kan bero på att man inte satsade på krutet och att de enheterna var bara början av krutets tid Napoleon e grym!!!!

Medlem

Tråkig att vi få vänta till 2009:(
På plusidan kan man spel som Sverige!:up:


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

DAMN! Jag är i Japan när spelet släpps, hoppas man kan beställa dit det på något sätt.
Vill ju defenitivt ta över världen som Sverige utan att behöva modda fram Sverige som nation.

Medlem

Gött, då kanske dem kan fixa bättre AI och andra buggar.

Skrivet av MacNille:

Tråkig att vi få vänta till 2009:(
På plusidan kan man spel som Sverige!:up:

Jaså? Visste inte det, MÄKTIGT!


signatur
Medlem

Weeeeeee!!! Fan va roligt det ska bli med ett nytt spel i serien.

Inaktiv

mäktigt! dock blir det en utdragen väntan... men om jag känner Activsion rätt kommer man inte bli besviken. Ratandet av Sverige som spelbar nation i spelserien, går nu äntligen inte att förbise! tråkigt att det krävs en stolle som tillintetgjorde det svenska stormaktsväldet, för att uppnå det.


signatur

<Anton>

Skrivet av the_grudge:

mäktigt! dock blir det en utdragen väntan... men om jag känner Activsion rätt kommer man inte bli besviken. Ratandet av Sverige som spelbar nation i spelserien, går nu äntligen inte att förbise! tråkigt att det krävs en stolle som tillintetgjorde det svenska stormaktsväldet, för att uppnå det.

Jaha och vem syftar du på? Har för mig det var politikerna och pacifisterna som tillintetgjorde det.


signatur
Medlem
Skrivet av MacNille:

Tråkig att vi få vänta till 2009:(
På plusidan kan man spela som Sverige!:up:

Hur vet du det? Jag vill så gärna tro dig och det verkar ju logiskt att Sverige är med vid den eran. Men jag vill har hard evidence alltså Jag vill se den svenska fanan i luften.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:
Skrivet av MacNille:

Tråkig att vi få vänta till 2009:(
På plusidan kan man spela som Sverige!:up:

Hur vet du det? Jag vill så gärna tro dig och det verkar ju logiskt att Sverige är med vid den eran. Men jag vill har hard evidence alltså Jag vill se den svenska fanan i luften.

Sverige var som störst i början av 1700-talet och fram till 1719 då Kalle Dussin strök med...

Så får vi inte Sverige som spelbar nation så är det någon som inte kan Europeisk Geografi under 1700-talet.

Medlem

Det kan säkert bli ett bra spel och det är en mycket intressant tidsepok men jag skulle gärna sett ett nytt Shogun.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Det kan säkert bli ett bra spel och det är en mycket intressant tidsepok men jag skulle gärna sett ett nytt Shogun.

Precis, jag var sur redan när de gjorde ett Medieval 2 över att de inte gjorde ett Shogun 2 först

Men i övrigt... mums! Längtar efter att få truppföra karoliner och ge ryssen pisk

Inaktiv

Jag tycker tvärtom att det är bra att de inte gör remakes på perioder de redan släppt (även om Medieval II förstås var mycket bra ändå). Ser verkligen fram emot Empire: Total War.

Medlem

Coolt! Skulle dock hellre vilja vara en japansk fältherre och styra strider a la "Ran".


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Medlem

Synd att kampanjen inte är lika komplex som i Europa Universalis t ex, ett spel med Total War strider och features från EU-spelen vore nice.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Synd att kampanjen inte är lika komplex som i Europa Universalis t ex, ett spel med Total War strider och features från EU-spelen vore nice.

Ja, som tillval vore det kanon. Känner man för att köra en slaktarkampanj eller en strategikampanj så borde man kunna välja beroende på intresse.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Är det någon som vet var bilderna kommer ifrån. Jag kan inte hitta dom någonstans...jag vill ha dom i större upplösning, jag gillar deras "concept art" bilder...

någon?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Bla bla... väntar fortfarande på att Europa Barbarorum 2 ska öppna plasten på mitt MTW2.

Inaktiv
Skrivet av Propy:

Är det någon som vet var bilderna kommer ifrån. Jag kan inte hitta dom någonstans...jag vill ha dom i större upplösning, jag gillar deras "concept art" bilder...

någon?

Det finns en snubbe på devianart som har gjort en del utav dom och lagt upp:
http://radojavor.deviantart.com/gallery/
Finns ju antagligen fler konstnärer än han som jobbar på spelet, så det är inte alla.

Medlem

Hoppas att de gör så man kan spela flera i kampangen 8)

Inaktiv

Man kan ju hoppas på Sverige men är skeptisk, Då Sverige inte gjorde så stora avtryck i den internationella historieböckerna likt Portugal, Spanien, England, Frankrike, Ryssland, USA, Holland och till o med Preussen och danmark gjorde. Inget snack om saken dock att Sverige borde vara med, men vi har minst 9-10 länder som var mer involverade i kolonialismen än vi var. Men Sverige var viktigt i norra europa och var en krigisk nation så gurselov om inte Sverige är med!

1
Skriv svar