Ännu en Star Wars-karaktär i SoulCalibur IV

Robot
Medlem
Ännu en Star Wars-karaktär i SoulCalibur IV

Nej! Jag hoppades på Jar Jar Binks

Medlem

Ok ... nu vart det nästan en förmycket

Medlem

kan det bli för mycket starwars -- någonsin?!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

De skulle ha haft med morn från startrek:ds9 som playable också, fest hela kvällen.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

LOL? SoulCalibur: Star Wars


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hmm den blonda killen i början liknar rätt mycket Prince Arthas ifrån Warcraft 3. :>

Inaktiv

Snark, han är ju bara någon påhittad spelkaraktär. Yoda och Vader är åtminstonde etablerade personligheter.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

LOL? SoulCalibur: Star Wars

Ja, ellerhur. Har de tappat innovationen?

Inaktiv

Hade isåfall varit bättre om de bara hade haft med Secret Apprentice i båda konsollerna (dissat Yoda och Vader) och tagit med en helt annan karaktär från ett helt annat koncept.

Inaktiv

Jar Jar binks som nån sade, skulle varit mkt roligare


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Det där var ganska lame... ;p Secret apprentice? xP
Star Wars Calibur IV: A new Hope.

Inaktiv

Hur mkt pengar för dom av utvecklarna till force unleashed för det här :s ? eller är det dom som betalar månne? ,hmm

Medlem

Okej! En karaktär som man inte vet ett dugg om, som kommer från ett spel som inte finns ute än. Och är med i ett annat spel, som inte är ett dugg relaterad med honom...

Verkar lovande...

Medlem

Urk beskriver detta ganska bra. Jag har svårt att se något riktigt positivt med detta.

Inaktiv

Ok vem fan är den här snubben nu då???

Medlem

Denna personen kan ju vara Anakin, även om han finns som Darth Vader redan, så kanske han ändå kommer som vanlig Jedi.

Medlem

Mest bara smaklöst att blanda olika teman sådär imo.. Lite som om Doom plötsligt skulle ha inslag av smurfarna eller harry potter karaktärer, eller som att blanda ner köttbullar i havregrynsgröten


signatur
Medlem

Haha. Så sjukt alltså.
Som folk redan sagt, vad är poängen med så himla många Star Wars-karaktärer i SoulCalibur? Det börjar bli riktigt sorligt(Yoda & Darth Vader var bara lite halv patetiskt) och dessutom en karaktär som är splitter ny och endast finns i ett kommande spel från en annan utvecklare. Makes sense? No.
Helt sjukt, helt sjukt...
Och som MKultra säger, vilka karaktärer är nästa? (Borde ju nästan vara frågemomentet om FZ ska ha tävling av SoulCalibur-spel).

Medlem

Släng in Borg-collective och Vorlons också så har vi ett toppenspel...............


signatur

- r4z0r -

Medlem

Eftersom försäljningen av Soul Calibur III gick så dåligt och att det till största delen berodde på att de slopat bonuskaraktärerna från ettan & tvåan så kan jag förstå att de lägger in fler denna gång. Men när de redan har två karaktärer från Star Wars (dock inte i samma version) kanske borde vore bättre om de plockade in ytterligare karaktärer från andra franchises.


signatur

.slanger

Inaktiv

Men shit va folk hänger upp sig på lite gästspel. Menar ni att de andra karaktärerna får stå tillbaka? eller är det kanske så att de har ett större djup än våra star wars pals?

Jag vet!

Slappna av

Medlem

Värst vad grinigt det var här då! Det är ju bara en till valbar karaktär, det kan ju knappast ses som negativt.

Medlem

nu måste dom lägga in lego versioner av figurerna


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Haha. Så sjukt alltså.
Som folk redan sagt, vad är poängen med så himla många Star Wars-karaktärer i SoulCalibur? Det börjar bli riktigt sorligt(Yoda & Darth Vader var bara lite halv patetiskt) och dessutom en karaktär som är splitter ny och endast finns i ett kommande spel från en annan utvecklare. Makes sense? No.
Helt sjukt, helt sjukt...
Och som MKultra säger, vilka karaktärer är nästa? (Borde ju nästan vara frågemomentet om FZ ska ha tävling av SoulCalibur-spel).

Secret apprentice ska ju medverka i lite serier och noveler med.

(sen kanske några av er har missat att tex Spawn och Link har varit med i tidigare Soul serien)

Medlem

Jävla mycket gnäll, är det tvång att spela gubben i spelet eller gråter ni bara för sakens skull?

Medlem

dom måste ha med starwars kid!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

dom måste ha med starwars kid!

Där har vi det!

Medlem

Coolt ett måste till 360!

Medlem

ALLTSÅ ni förstår fortfarande inte varför dem har lagt in secret apprentice...det är för att man ska ha en 2v2 saber fight...det kan man inte ha för det är en star wars gubbe i vardera konsol.

Jag tycker det är helt perfekt att dem har gjort det faktis. speciellt för 360 då Yoda möter secret apprentice :D:D

12
Skriv svar