Shaun White Snowboarding

Robot
Shaun White Snowboarding

Den flygande tomaten får snart ett eget brädåkarspel. Vi har tagit pulsen såväl på tomaten som pudret i Shaun White Snowboarding.


Medlem
Förtitt - Shaun White Snowboarding

Hoppas på överraskningar

Medlem

Ifall det överträffar SSX3 så visst, varför inte?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

wiie älskar snowboardspel, gillar dock inte ssx serien... för mycket scfi

Medlem

Shit, jag som längtat efter ett nytt snowboardspel så länge! Hoppas, hoppas!

Medlem

blir nog många gånger bättre än ssx


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Oooh me wants Tusan vad man saknar snön när man ser bilderna ^^ Snöskotern och snowboard :}

Medlem

Ska lätt köpas, lätt.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

ooh hoppas de blir riktigt bra ;D


signatur

I'm the best around...

Medlem

Hoppas det blir bra! Gött att det kommer till PS3 också. Man är ju lagom sugen på Amped-spelen som bara finns till 360 :/

Inaktiv

Kan iallafall inte bli sämre än ssx-spelen.

Medlem

Varför inte Wii-versionen intressant och varför är den så pass ointressant att man kallar det för "en avart" i den här artikeln? Personligen så ser jag fram emot spel som använder balansbrädan på ett bra sätt. SSX Blur var enligt mig helt överlägset i genren genom sin unika kontroll, trots att den släpptes på klena Wii-konsollen.

Jag har Xbox 360 också, men jag blir besviken på förtitten när Wii är den version som jag tycker känns mest intressant.

Medlem

Ett skate på snö? Ja tack!

Antikvitet
Skrivet av Grimmy-:

Varför inte Wii-versionen intressant och varför är den så pass ointressant att man kallar det för "en avart" i den här artikeln? Personligen så ser jag fram emot spel som använder balansbrädan på ett bra sätt. SSX Blur var enligt mig helt överlägset i genren genom sin unika kontroll, trots att den släpptes på klena Wii-konsollen.

Jag har Xbox 360 också, men jag blir besviken på förtitten när Wii är den version som jag tycker känns mest intressant.

För att Ubisoft är så otroligt entydiga med vad de vill göra med Shaun White-spelet, det ska vara glidarkänsla, det ska vara att åka med polarna, och så vidare. Wii-versionen kändes som att de kastat alla de tankarna åt skogen och bara gjort ett gimmickartat brädspel med balansbrädan. Det kan ju också vara kul, men jag tycker inte det verkade ha så mycket med Shaun White att göra.

När spelen släpps ska vi se till att recensera dem separat.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av mh76:

Kan iallafall inte bli sämre än ssx-spelen.

SSX3 blir nog grymt svårt att toppa.

Medlem

Fan va skönt ssx3 va, hoppas att detta blir bättre.
btw, kommer ssx serien utvecklas mer? hoppas på ett nytt ssx till ps3, är ju synd att skrota ett sånt skönt spel.

Inaktiv

Alltid kul med lite sköna snowboard lir.

Inaktiv

snowboarding med skatekontroller låter som det ultimata.

Medlem

vet ni om man för göra egen gubbe?

1
Skriv svar