Två trailers från Eve Onlines sommaruppdatering

Robot
Två trailers från Eve Onlines sommaruppdatering
Medlem
Två trailers från Eve Onlines sommaruppdatering

Andra teasern är den bättre av dem imo


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Tufft. Gillar EVE skarpt. Synd att det är lite för komplicerat för man ska orka med det. Men det är ju förstås en del av lockelsen (no kids).


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Tufft. Gillar EVE skarpt. Synd att det är lite för komplicerat för man ska orka med det. Men det är ju förstås en del av lockelsen (no kids).

Jo visst, men har de inte tagit det ett par steg för långt? Jag är 27 och fasen heller att jag har ork eller tid med eve o_O

Och på den noten: vem är det som spelar? De som skräms bort är som du säger "kidsen". Men lite äldre spelare lär ju ha fullt med att vara vuxna helt enkelt. Vem blir kvar att spela???

Medlem

Fördelen med EVE är ju just att det inte kräver särskilt mycket tid framför skärmen. För att bli bättre behöver du i princip endast byta skilltraining.
Det enda jag gör i EVE förutom att byta skill är att logga på och pvpa, vilket är spelets guldklimp.


signatur
Medlem
Skrivet av Touhatsu:
Skrivet av skauninG:

Tufft. Gillar EVE skarpt. Synd att det är lite för komplicerat för man ska orka med det. Men det är ju förstås en del av lockelsen (no kids).

Jo visst, men har de inte tagit det ett par steg för långt? Jag är 27 och fasen heller att jag har ork eller tid med eve o_O

Och på den noten: vem är det som spelar? De som skräms bort är som du säger "kidsen". Men lite äldre spelare lär ju ha fullt med att vara vuxna helt enkelt. Vem blir kvar att spela???

Rätt så många...
Har massvis med människor i alliansen som är 25-30+.
Och de har tid till vuxenliv tack vare att eve är som det är. Du behöver ju inte spela varje dag för o bli bättre. Visst erfarenhetsmässigt.. Men skillpoints är ju tidsbaserat.

Medlem

Those trailers didn't inspire me at all. Why should I play the game? What will I do? Not sure either who this game speaks to. Surprised it has such a following.

Medlem

Synd att EVE är trasigt i grunden, jäkla glorifierat tärningsspel, jag tröttnade så oerhört på att låta minimala procentsatser avgöra allt...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Äntligen EVE har saknat uppdateringar och nu är dom här... vad ska man säga.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av simulacra:

Synd att EVE är trasigt i grunden, jäkla glorifierat tärningsspel, jag tröttnade så oerhört på att låta minimala procentsatser avgöra allt...

1 vs 1 så är det mer eller mindre ett tärningsspel men så fort det blir lite större grupper så blir det mer dynamiska strider. Men det är ett MMO så fokusen ligger inte på dueller direkt.

Medlem

Åjavars, är nog allt lite mer än ett tärningsspel oavsett om man det är 1vs1 eller flera. Nog för att spelare som trycker på orbit och sätter på sina moduler kanske upplever det så, men... Go figure när det är så man spelar.

Medlem
Skrivet av simulacra:

Synd att EVE är trasigt i grunden, jäkla glorifierat tärningsspel, jag tröttnade så oerhört på att låta minimala procentsatser avgöra allt...

Du borde lära dig lite mer om spelet innan du påpekar någotsånt.

I grund och botten styrs precis allt i spelet av fysik. Förutom criticalhits.


signatur

Idono. That's me!

Inaktiv
Citat:

"släppa ännu en uppdatering modell större"

Värkar som att någon lyssna sist jag nämde namnet på uppdateringarna ^^

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av simulacra:

Synd att EVE är trasigt i grunden, jäkla glorifierat tärningsspel, jag tröttnade så oerhört på att låta minimala procentsatser avgöra allt...

Du borde lära dig lite mer om spelet innan du påpekar någotsånt.

I grund och botten styrs precis allt i spelet av fysik. Förutom criticalhits.

Skitsnack, det finns ingen fysik i EVE, jag körde både betan och spelet skarpt i olika roller under nästan 3 år.

Hade det funnits fysik hade skepp inte studsat runt som badbollar, de hade inte saktat in trots att motorerna är avstängda, att ha motorerna på full fräs hade accelererat dig konstant.

OM det finns ngn sorts fysik så ser inte spelet skillnad på atmosfär och rymden, för saker beter sig inte som de ska i rymden i EVE.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

när dom inplantera göbbar som man kan springa runt med, på planeter och skepp, då jävla kommer ja köpa det direkt

Edit:stavfel


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av simulacra:
Skrivet av Idono:
Skrivet av simulacra:

Synd att EVE är trasigt i grunden, jäkla glorifierat tärningsspel, jag tröttnade så oerhört på att låta minimala procentsatser avgöra allt...

Du borde lära dig lite mer om spelet innan du påpekar någotsånt.

I grund och botten styrs precis allt i spelet av fysik. Förutom criticalhits.

Skitsnack, det finns ingen fysik i EVE, jag körde både betan och spelet skarpt i olika roller under nästan 3 år.

Hade det funnits fysik hade skepp inte studsat runt som badbollar, de hade inte saktat in trots att motorerna är avstängda, att ha motorerna på full fräs hade accelererat dig konstant.

OM det finns ngn sorts fysik så ser inte spelet skillnad på atmosfär och rymden, för saker beter sig inte som de ska i rymden i EVE.

Kan ju även tillägga att om allt hadde styrts av fysik så skulle server parken ha brakat ihop för länge sedan.

Det är fortfarande för krävande att ha att spelet styrs av bara fysik, utan man får förlita sig på ett tärnings system eller ett sannolikhets system.

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av Idono:
Skrivet av simulacra:

Synd att EVE är trasigt i grunden, jäkla glorifierat tärningsspel, jag tröttnade så oerhört på att låta minimala procentsatser avgöra allt...

Du borde lära dig lite mer om spelet innan du påpekar någotsånt.

I grund och botten styrs precis allt i spelet av fysik. Förutom criticalhits.

Skitsnack, det finns ingen fysik i EVE, jag körde både betan och spelet skarpt i olika roller under nästan 3 år.

Hade det funnits fysik hade skepp inte studsat runt som badbollar, de hade inte saktat in trots att motorerna är avstängda, att ha motorerna på full fräs hade accelererat dig konstant.

OM det finns ngn sorts fysik så ser inte spelet skillnad på atmosfär och rymden, för saker beter sig inte som de ska i rymden i EVE.

Tror inte det var den sortens fysik han syftade på. Utan förhållanden mellan skepp som rör sig, hur enkelt det är att träffa. Relativa hastigheter etc etc. Sådant som avgör striderna.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar