Duke Nukem Forever filmat

Inaktiv
Skrivet av gryzor:

duke är så jävla grymt, att om kidsen lägger upp det som warez på någon torrenttracker eller 0day-dist istället för att köpa det, sliter vi av dem huvudet och skiter dem i den gapande halsen. det är dags att sparka folk hårt och tugga tuggummi -- synd det är slut på tuggummi....

Spelade du den dubbade versionen av Duke Nukem?

Medlem
Skrivet av heli:
Skrivet av gryzor:

duke är så jävla grymt, att om kidsen lägger upp det som warez på någon torrenttracker eller 0day-dist istället för att köpa det, sliter vi av dem huvudet och skiter dem i den gapande halsen. det är dags att sparka folk hårt och tugga tuggummi -- synd det är slut på tuggummi....

Spelade du den dubbade versionen av Duke Nukem?

hahaha XD

Medlem

Får sådana sköna HL1 vibbar i början på klippet där. Detta spelet kan faktiskt bli skitbra... det kan ju bli sämst med - de flesta FPS som kommit efter sekelskiftet har har varit så där...

Hoppas de smackar på ett fett antipiratsystem på det med. Men jag antar att det inte spelar någon roll ändå...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Skrämmande många här som tydligen är villiga att sponsra en dålig produkt bara pga att det är duke (om det nu blir det)... det är bara så efterblivet. 12 år... det är bara idioti alltihop. Tjockhuvena på 3drealms förtjänar inte en jävla spänn om inte spelet är makalöst fantastiskt

Medlem
Skrivet av prof:
Skrivet av heli:
Skrivet av gryzor:

duke är så jävla grymt, att om kidsen lägger upp det som warez på någon torrenttracker eller 0day-dist istället för att köpa det, sliter vi av dem huvudet och skiter dem i den gapande halsen. det är dags att sparka folk hårt och tugga tuggummi -- synd det är slut på tuggummi....

Spelade du den dubbade versionen av Duke Nukem?

hahaha XD

Vad än ni har för problem, är inte internetforum rätt sätt att försöka räta ut det -- sök vidare!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

haha wow träsket ^^ lawl


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Fisse:

Skrämmande många här som tydligen är villiga att sponsra en dålig produkt bara pga att det är duke (om det nu blir det)... det är bara så efterblivet. 12 år... det är bara idioti alltihop. Tjockhuvena på 3drealms förtjänar inte en jävla spänn om inte spelet är makalöst fantastiskt

Vad snackar du om!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

KoP
Medlem
Skrivet av Fisse:

Skrämmande många här som tydligen är villiga att sponsra en dålig produkt bara pga att det är duke (om det nu blir det)... det är bara så efterblivet. 12 år... det är bara idioti alltihop. Tjockhuvena på 3drealms förtjänar inte en jävla spänn om inte spelet är makalöst fantastiskt

Äääh, du har inte förstått vad Duke handlar om.. gå och lägg dig under stenen igen.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Skrämmande många här som tydligen är villiga att sponsra en dålig produkt bara pga att det är duke (om det nu blir det)... det är bara så efterblivet. 12 år... det är bara idioti alltihop. Tjockhuvena på 3drealms förtjänar inte en jävla spänn om inte spelet är makalöst fantastiskt

Jaha, TF2 tog nästan 10 år med samma mått mätt, ser ingen som klagar på att det inte är bästa spelet genom tiderna idag?
Lägg ned.. även fast spel blir försenade betyder det inte att spelinnehållet förbättras exponentiellt ju längre tid som går. Precis som t.ex. nämnda TF2 har man ändrat inriktning några gånger. Den aktuella devcykeln för nuvarande DNF skiljer sig inte nämnvärt från andra spels.

Medlem
Skrivet av Splinter Snake:

Lamt spel. Fan inte snyggt alls.

De e inte graffen som räknas i dn spel de e rösten

Medlem

Som en värdig hundrade post i denna tråd måste jag slå ett slag för den här TOTALT överlägsna versionen av Grabbag, alltså Duke-temat, arrangerad och framförd av Vertexguy

http://www.youtube.com/watch?v=g-y0MdPXslo

Medlem
Skrivet av Robboy:

Vackert såg fan ut som doom motorn ;O men dom snackade om att det var omhjort unreal 2 motor men jag har varit säker på att det varit id tech! jippi såg as najsers ut! Men fan klaga in på grafiken vadå trodde ni det skulle vara Cry engine? och vafan ger bra grafik för något? inte bra spel i alla fall
bättre grafik = sämre spel simpelt

det är väll ut 3 motorn? håller med dig tycker det ser snyggt ut jag har inte crysis krav för det här spelet eller för något annat förutom crysis för crysis är inget utan grafik


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ibland kan man undra om vissa är helt jävla efterblivna. Spela Duke Nukem 3D och skriv sen.

14 kidsen kan ju bara hålla käften och spela sitt crysis istället


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

det är väll ut 3 motorn? håller med dig tycker det ser snyggt ut jag har inte crysis krav för det här spelet eller för något annat förutom crysis för crysis är inget utan grafik

Det är Unreal Engine, helt enkelt. 3D Realms har plockat väl valda delar av Epics kod, från millennieskiftet fram tills idag, och utvecklat resten själva. Men ja, bitar från UT3 är det högst sannolikt att det finns med.

Medlem

Känns som om de flesta har vuxit ifrån Duke nu, det gick väl ann med "Eat shit and die" och bara skjuta rymdmonster år 1996 men jag tror de flesta har vuxit ifrån det där nu och jag tror definitivt att den yngre generation spelare förväntar sig mer än så.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

Känns som om de flesta har vuxit ifrån Duke nu, det gick väl ann med "Eat shit and die" och bara skjuta rymdmonster år 1996 men jag tror de flesta har vuxit ifrån det där nu och jag tror definitivt att den yngre generation spelare förväntar sig mer än så.

Skojjar du?
Går inte o växa ifrån duke nukem ^^ , och sedan när har det varit omoget att spela spel ändå? , Det är ju trots allt spel och underhållning på hög nivå.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av cribba:

Känns som om de flesta har vuxit ifrån Duke nu, det gick väl ann med "Eat shit and die" och bara skjuta rymdmonster år 1996 men jag tror de flesta har vuxit ifrån det där nu och jag tror definitivt att den yngre generation spelare förväntar sig mer än så.

Skojjar du?
Går inte o växa ifrån duke nukem ^^ , och sedan när har det varit omoget att spela spel ändå? , Det är ju trots allt spel och underhållning på hög nivå.

Omoget?, sa jag någonting om det?, nej.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

KoP
Medlem
Skrivet av cribba:

Känns som om de flesta har vuxit ifrån Duke nu, det gick väl ann med "Eat shit and die" och bara skjuta rymdmonster år 1996 men jag tror de flesta har vuxit ifrån det där nu och jag tror definitivt att den yngre generation spelare förväntar sig mer än så.

Den yngre generationen? Screw them! Nostalgi växer man inte ifrån.

Medlem

Av det lilla jag kunde se såg det ut att vara ganska likt Prey. Kul att äntligen få se lite bilder dock.


signatur

.slanger

Medlem

Oavsett vad man kan tycka om den långa utvecklingstiden så är det ju alltid trevligt att få se lite "work-in-progress". 8)

Jag tycker dock att många fokuserar alldeles för mycket på det grafiska. Personligen är jag mer nyfiken på interaktionen med spelvärlden. Och om DNF kommer att revolutionera interaktionen i FPS på ett likvärdigt sätt som DN3D gjorde "back in the days" då allt (imho) kändes detaljrikt och mer trovärdigt än det mer tekniskt kompetenta Quake.

Skriv svar