Inte erotik, dramatik!

Medlem
Inte erotik, dramatik!

Jag slog näven i bordet och blev medlem i Lovefilm.se förut, en hyrfilmssajt som skickar hem rullarna direkt i brieflådan. Jag har velat testa detta ett bra tag och nu som student (50 spänns rabatt på 2 av erbjudandena) så tänkte jag att det är dags. Jag är osäker på exakt hur det fungerar, alltså, jag vet ju att jag fixar ihop en filmlista och så skickar de dem i den ordningen, men jag vet inte hur snabbt de skickar ut och hur lång tid det tar innan de nått tillbaka till dom och man får nästa film på listan.

Någon som har lite mer erfarenhet av sådana här saker?

Jag tog och beställde 2-filmer-hemma-samtidigt paketet för 149 :- i månaden, låter ju hyfsat överkomligt (beroende på hur snabbt de skickas och hur många jag hinner se), hittills så ser listan ut såhär;

1. Analys av ett mord
2. Get Carter (1971)
3. Point Break - The Swizzle!
4. Wall-E - Blu-ray
5. 12 Angry Men
6. Milk
7. Pelikanfallet - Blu-ray
8. Slumdog Millionaire - Blu-ray
9. Sonatine
10. Tjuren från Bronx

Så ja, förhoppningsvis så kan jag börja beta av dessa stortitlar inom kort! Okej, Pelikanfallet är förmodligen inte världens höjdarrulle, men jag har alltid velat se den. Nu borde jag ha tillbringat de senaste 3 timmarna till att plugga, men heh, är man ofokuserad så är man...

#blogg


signatur
Medlem
Inte erotik, dramatik!

Om du har tur funkar det smidigt, men om en skiva kommer bort, bered dig på förhör, sedan händer det också att de skickar skivor när du inte är hemma, när du är på semester, och då ska ju de lämnas efter ett par dagar, men du är inte hemma, ja, du förstår nu hur det kan bli.

Medlem
Skrivet av Solodarity:

Om du har tur funkar det smidigt, men om en skiva kommer bort, bered dig på förhör, sedan händer det också att de skickar skivor när du inte är hemma, när du är på semester, och då ska ju de lämnas efter ett par dagar, men du är inte hemma, ja, du förstår nu hur det kan bli.

Hmm, angående det här med att lämna tillbaka inom ett par dagar, jag tror det bara gäller för vissa av filmerna och då får man kryssa i ett extraalternativ?

Annars så kan man ha en film hemma hur länge som helst, men man får ju inga nya då.


signatur
1
Skriv svar