Nytt från WH40K: Space Marine

Robot
Medlem
Nytt från WH40K: Space Marine

Gött

Medlem

Längtar


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Vill ha


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Kan ju bli hur galet som helst

Medlem

Lite sugen jag med på detta.

Medlem
Medlem

Nice vill ha detta spel gillar dom gamla spelen skarpt så detta kommer att bli underbart

Medlem
Medlem

asså omg fuck yeah, Kommer bli hur grymt som helst! ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Den här rymdmarinen tycks reflektera för mycket över sitt eget öde. "Blessed is the mind too small for doubt," som vi alla vet. Det är endast en tidsfråga innan denna blir korrumperad av Kaos!

Medlem

Gott så!


signatur

Meep!

Medlem

Är jag den enda som tycker att de är lite för lite hat och religiösa undertoner i hans röst och ordval?

Men annars så, ge ge ge ge mig nu!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Hmm varför har han inga "long service studs" i pannan i början men sen har han dem i slutet? Nåväl, ser riktigt bra ut, gillade verkligen sekvensen när han går lös med heavyboltern, den såg ut att hoppa och studsa av rekylen på ett skönt sätt


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

THQ har alltid varit bra för 40K licensen, hoppas de fortsätter med det och inte gör ett nytt Fire Warrior.

Medlem

Ser mer lovande ut än MMO:et.

Medlem

Kommer det till PC som det står så blir det ett ganska säkert köp.

Däremot gillar jag inte riktigt titeln " Space Marine ". Även om det nu är space marine som spelet handlar om så tycker jag personligen att de kunde ha kommit på ett bättre namn.

Inaktiv

ultra marine!

Inaktiv
Skrivet av raefzm88:

Kommer det till PC som det står så blir det ett ganska säkert köp.

Det var en nyhet för ett tag sen om att spelet kommer till PC också, så det är bekräftat.

Medlem

Tycker animationerna ser helgrymma ut, men jag tycker fortfarande att Orkerna borde designas om från grunden till något mindre komiskt som passar resten av universumet.

Medlem

Kan knappt vänta

Medlem
Skrivet av phyzen:

THQ har alltid varit bra för 40K licensen, hoppas de fortsätter med det och inte gör ett nytt Fire Warrior.

Det är väl mer Relic som varit bra för licensen än THQ. Det som inte skapats av Relic (läs: Firewarrior) har varit rent skräp.
Så hoppas Relic gör något bra av även det här!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Det verkar vara riktigt kul. Har dom sagt något om co-op, - typ springa omkring 4st polare och smasha orks? För det vore grejor det!

Än så länge så verkar det endast vara orks man slåss mot, jag hoppas man kommer få stöta på lite chaos space marines, eller iaf korrumperade guards.

Medlem
Skrivet av elimsen:

Tycker animationerna ser helgrymma ut, men jag tycker fortfarande att Orkerna borde designas om från grunden till något mindre komiskt som passar resten av universumet.

Phat chance, Orks har alltid varit Warhammers comic relief och GW kommer aldrig låta det ändras.
Med allt annat så; buhuhuhuhu, grimdark, i'm so goth i shit bats så ger Orkerna skiten lite färg o karaktär iaf.

Medlem

ball rulle. vill se mer gameplay dock...


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Han är en Space marine.

Medlem

Haha, sicken dålig film. Hur löjlig som helst.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Alltså ljudet är noll synkat i filmen med rullen för lågt sen är ju det säkert 100% gameplay dom använt, känns som dom slopat göra en dunder rulle och ist gjort en snabb film för bara visa upp sig på gamescom för att få uppmärksam vid release m.m

vad jag hoppas är ju det är coop minst iaf, helst multiplayer annars är detta nog inget köp för mig, singleplayer spel är bajs och för lätta och även så långtråkiga och lätta att manipulera/klara om man är bra på spel. till skillnad emot en spelare med en hjärna på andra sidan skärmen.

plus allt skratt m.m man kan ha med motståndaren och medspelaren

1
Skriv svar