Crysis Warhead släpps i höst

Robot
Medlem
Crysis Warhead släpps i höst

Fan va gött.

Medlem

Coolt med en fortsättning, men jag hade hellre sett en portning till 360 & PS3. Får väl fortsätta drömma och lira det på PCn så länge.


signatur

.slanger

Medlem

Psycho var ju en av teammedlemmarna i det första Crysis...
Synd att detta inte kommer till konsol, men man kan alltid fortsätta hoppas att 1:an kommer till konsol...

Medlem

Tack gode gud att åtminstone en utvecklare håller sig enbart till PC än så länge.

Medlem

Enkelt sätt att tjäna lite snabba stålar.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Hoppas det inte blir lika krävande som 1:an

Medlem

Oj, redan i höst?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

coop? shit va skojj

Medlem

Om det blir något likt sin föregångare lär det ju floppa... igen.

Medlem
Skrivet av HeggZor:

Hoppas det inte blir lika krävande som 1:an

Krävande? Menar du pc-krävande så blir det antagligen lika eller högre med tanke på att det är samma motor fast förbättrad.

Menar du att spelet va svårt så förstår jag mig inte på dig

Inaktiv

Trodde verkligen inte att uppföljaren skulle bli PC exclusive men ibland överaskas man
Detta kan bli riktigt bra, hoppas det finns mer än bra grafik denna gången. Nya perspektiv är alltid roliga.

Medlem

Som jag har förstått det rätt så att man ska få spela igenom som psycho under samma tid som ettan utspelar sig. Så det är inte alls en direkt fortsättning på storyn, utan mer som vad Blue Shift var för Halflife1.

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=52723

Inaktiv

När Crytek säger "höst" Menar de vintern 2010.

Medlem

Känns lite blaha att spela samma story, på samma ställe och med i stort sett samma karaktär.
Men gör dom färdigt det snabbt och tar betalt som för en expansion så är det säkert ok.

Inaktiv

Skit att de bara kommer till PC. ha ringen dator stark nog o klara Crysis så de lär ju knappast klara Warhead. Hade gärna sett de till Konsoll...


signatur

Where's your crown King Nothing?

Medlem
Skrivet av KingNothing:

Skit att de bara kommer till PC. ha ringen dator stark nog o klara Crysis så de lär ju knappast klara Warhead. Hade gärna sett de till Konsoll...

Vadå ingen dator stark nog för Crysis? Känner ingen som inte kunde spela det, att spela på max sa de ju redan från början att ingen dator som fanns då skulle klara.

Medlem
Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av KingNothing:

Skit att de bara kommer till PC. ha ringen dator stark nog o klara Crysis så de lär ju knappast klara Warhead. Hade gärna sett de till Konsoll...

Vadå ingen dator stark nog för Crysis? Känner ingen som inte kunde spela det, att spela på max sa de ju redan från början att ingen dator som fanns då skulle klara.

konsolerna pallar inte crysis...dom måste optimera och försämra grafiken innan dom släpper det till konsol

Medlem

"Skit att de bara kommer till PC. ha ringen dator stark nog o klara Crysis så de lär ju knappast klara Warhead. Hade gärna sett de till Konsoll..."

som du säger själv, alla har inte mega datorer men å andra sidan pallar inte en konsoll crysis. Crysis spelkänsla baseras på grafiken och inte story, därför skulle det vara meningslöst o släppa crysis med sämre grafik till konsoll.

Medlem

ska vi gissa på 100.000 ex sålda och 3miljoner nertankade ex. ?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Om det släpps till hösten kommer det säkert bara vara ett skitspel som de skndade sig me att få färdigt.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Äntligen kommer uppföljaren och det är coop med!!! Jiiippppiii!!!!

Medlem
Skrivet av Homer_Simpson:

Äntligen kommer uppföljaren och det är coop med!!! Jiiippppiii!!!!

Keh? vart läser du det?


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Fan va gött att de inte bantar grafiken/ljudet och portar till konsoll. Det leder bara till nedskärningar i både spelupplevelsen och fördumning av spelstil

Go CryTek!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv
Skrivet av ElyziuM:
Skrivet av Homer_Simpson:

Äntligen kommer uppföljaren och det är coop med!!! Jiiippppiii!!!!

Keh? vart läser du det?

Det står ju!!:evil:

Inaktiv

YAY!!! Fy fasen vad gött! lär ju sitta inne hela vintern!

Medlem

nu blev jag sugen på en nu dator


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Dom lär ju gå i konkurs snart om dom inte börjar göra spel till konsoller.


signatur

//Aron

Medlem
Skrivet av Homer_Simpson:
Skrivet av ElyziuM:
Skrivet av Homer_Simpson:

Äntligen kommer uppföljaren och det är coop med!!! Jiiippppiii!!!!

Keh? vart läser du det?

Det står ju!!:evil:

Läste igenom hela nyheten typ 10ggr nu utan att se co-op, enda jag ser är att man kommer kunna spela online precis som i vanliga Crysis...eller är jag blind?


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

123
Skriv svar