Resident Evil 5 fotat

Robot
Medlem
Resident Evil 5 fotat

Ruskigt snyggt.


signatur

.slanger

Medlem

Visst det är grymt snyggt! Men att spela det på 360 eller PS3 kommer vara likadant som RE4 på Gamecube kontrollmässigt! Det här på Wii skulle äga, men nu tillhör ju inte Wii skaran grafikmonster.

Medlem

Verkar som dom har slängt in vita zombies i spelet... då kan dom inte bli anklagade för racism längre.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Ingen kommer köpa den här patetiska ursäkten till spel.


signatur

e=mc2

Medlem

Fan att det inte kommer till PC.

Medlem
Skrivet av Philip:

Fan att det inte kommer till PC.

Ser faktiskt ut som att det kommer släppas även på PC, säkerligen senare... http://www.gamereactor.se/nyheter/14099/Resident+Evil+5+till+...

Medlem

Skall köpa 32 tums lcd tv och en ps3:a för detta spelet!! Efter mitt sommarjobb, förstås!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Längtar väldigt mycket


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag gillar detta, blir fan bättre än re4.

Medlem
Skrivet av Prima.Materia:

Ingen kommer köpa den här patetiska ursäkten till spel.

Vad är det för patetiskt med detta spelet jämfört med andra spel?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Prima.Materia:

Ingen kommer köpa den här patetiska ursäkten till spel.

Vad är det för patetiskt med detta spelet jämfört med andra spel?

Jag hade en plan att gå in med meningslösa kommentarer tills jag blev kickad, eftersom jag kände att användarbasen av FZ hade gått ner sig totalt. Så det var inget som jag menade på allvar. Absolut kommer bli ett toppenspel för fans av genren och säkert också för folk som blir introducerade genom detta spel.


signatur

e=mc2

KoP
Medlem
Skrivet av Prima.Materia:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Prima.Materia:

Ingen kommer köpa den här patetiska ursäkten till spel.

Vad är det för patetiskt med detta spelet jämfört med andra spel?

Jag hade en plan att gå in med meningslösa kommentarer tills jag blev kickad, eftersom jag kände att användarbasen av FZ hade gått ner sig totalt. Så det var inget som jag menade på allvar. Absolut kommer bli ett toppenspel för fans av genren och säkert också för folk som blir introducerade genom detta spel.

Det är ju bara sluta besöka FZ om du känner så. :$

Medlem

Ingen här som drömmer om detta spel ihop med Wii-kontrollerna? Vore helt sjukt grymt, gillade RE4 Wii.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av radiuz:

Ingen här som drömmer om detta spel ihop med Wii-kontrollerna? Vore helt sjukt grymt, gillade RE4 Wii.

Jodå.. RE5+Wii... yummi, men får klara mig med 360 kontroll med

Men jag hoppas där kommer nått nytt Resident Evil till Wii då som inte får RE5, (Umbrella Chronicles) räknas inte även fast det var skoj


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv
Skrivet av KoP:
Skrivet av Prima.Materia:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Prima.Materia:

Ingen kommer köpa den här patetiska ursäkten till spel.

Vad är det för patetiskt med detta spelet jämfört med andra spel?

Jag hade en plan att gå in med meningslösa kommentarer tills jag blev kickad, eftersom jag kände att användarbasen av FZ hade gått ner sig totalt. Så det var inget som jag menade på allvar. Absolut kommer bli ett toppenspel för fans av genren och säkert också för folk som blir introducerade genom detta spel.

Det är ju bara sluta besöka FZ om du känner så. :$

sant


signatur

e=mc2

Medlem

Capcoms art director borde ha nobel pris


signatur

Nämen!

Medlem

Efter att ha köpt RE4 till PC och konstaterat att det inte gick att lira utan handkontroll är jag evigt besviken på skiten.


signatur
1
Skriv svar