Dark Void skippar onlineläget

Robot
Flakmonkey
Dark Void skippar onlineläget

Hellre riktigt bra singleplayer eller multiplayer än en medikoer kombination av dem båda.

Medlem

Känns som om det kvittar, hade ändå bara tänkte spela singleplayer.


signatur

.slanger

Medlem

Jag som kände att multiplayer skulle bli helt underbart till det här när jag såg de två filmerna för 3 dagar sen.. Fan

Medlem

Finns det någon som inte haft "Enligt Capcom USA-medarbetaren Kraig Kujawa är anledningen att man till fullo vill koncentrera sig på solodelen." som ursäkt till att man skippar MP?

Medlem

Begriper inte varför det prompt måste vara multiplayer i varenda spel som görs ändå.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Begriper inte varför det prompt måste vara multiplayer i varenda spel som görs ändå.

Pengar, money, moolah, dinero!

Medlem
Skrivet av Raid25:

Pengar, money, moolah, dinero!

Joo, jag har full förståelse för att utvecklarna langar in multiplayer överallt.

Det jag inte begriper är varför spelarna tjatar om att det ska vara multiplayer i varenda spel som existerar. Vet inte hur många gånger man ser folk som vägrar köpa nåt spel (nu senast - Mass Effect till exempel) bara för att det inte finns multiplayer. Jag fattar inte... =P


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:
Skrivet av Raid25:

Pengar, money, moolah, dinero!

Joo, jag har full förståelse för att utvecklarna langar in multiplayer överallt.

Det jag inte begriper är varför spelarna tjatar om att det ska vara multiplayer i varenda spel som existerar. Vet inte hur många gånger man ser folk som vägrar köpa nåt spel (nu senast - Mass Effect till exempel) bara för att det inte finns multiplayer. Jag fattar inte... =P

Meh! Många gamers har nog ett stort behov att hävda sig i livet och Multiplayer är ett bra sätt att göra det. Bara kolla in alla "tuffingar" i CS så hittar man flera exempel. Det är kanske det företagen inser och vill göra cash av.

Medlem

Hehe, du har en poäng.


signatur
1
Skriv svar