Man blir ju förrrrrbannad!

Medlem
Man blir ju förrrrrbannad!

09.00 i morse släpptes biljetter till Rammstein på Globen i februari. Kvart i nio går jag in på ticnet och ställer mig i kön för att mellan fem och tio i nio få en slumpmässig plats i kön in till servrarna.
Ja. tjugo över elva kom jag in. Då har biljetterna varit slut sen länge, något jag vetat då jag talade med en vän som fick komma in vid tio över nio redan, då fanns det bara skabbiga sittplatser kvar.

På Blocket ligger redan annonser från andrahandsförsäljare uppe där ståplatserna går för 1500 styck (de kostade 600 original). Dags att göra om ett visst system kanske?! Gör biljetterna personliga, för helvete. Och sätt in möjligheten att kunna sälja tillbaks dem till ticnet om man för förhinder, med en viss tidsgräns, givetvis.

Nåja, jag kom åtminstone två i lördags. Sjukt jämn och bra finalmatch med både en och två förlängningar. Jag borde nog fått en poäng får ett knä i ansiktet på honom som domarna missade. Men men, det ger sig nästa gång.

#blogg


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Man blir ju förrrrrbannad!

Sjukt jävla skitsystem har dem! Det var väl uppe tidigare i år att de skulle förändra systemet men som vanligt händer ingenting. Jag ville oxå se Rammstein! :/


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar