TÄVLING: Vinn en film

Inaktiv
TÄVLING: Vinn en film

Denna vecka undrar jag när du senast var riktigt lycklig men framförallt varför. Den som bäst beskriver sitt senaste ögonblick av tvättäkta lycka blir alltså ännu lyckligare eftersom han/hon vinner en film.

Deadline: onsdag 23:59:59

Och en sak till: i mitt förra inlägg, det om Spottkobran, fick jag ett redigt svar på facebook av en kompis: "Det är spottkörtlarna som sitter under tungan som sprutar Om du håller ner tunga [sic] när du gäspar kommer inte dessa.."

Så nu vet vi det också, och alla salivsprutare därute är nu förskonade från detta sociala debakel.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
TÄVLING: Vinn en film

I lördags var min polare hos mig. Vi träffas inte så ofta längre eftersom vi går i olika skolor och bor ganska långt ifrån varandra.
Vi tänkte att "Idag skall vi gör någonting roligt" så vi snodde min systers skoter, trängde oss upp på den och for mot oändligheten.
Först kom vi till en övergiven minigolfbana och spelade en hardcore verision av mingolf med kottar och på tid.
Det var trevligt.
Sedan for vi och köpte dyr läsk med dyr glass.
Det var trevligt.
Sedan for vi till ett högt berg,lade oss ned och drack läsk, pratade om Ted Gärdestad och jazz och sedan låg vi och tittade på moln och sjöng Kids With Guns.
Då var jag lycklig.


signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Inaktiv

Själv kan man fan inte bli lycklig utan alkohol längre, och hälften av dom gångerna slutar det ändå olyckligt.
Hmm, jag kan behöva lite uppmuntran nu faktiskt...

Inaktiv

När mitt Guitar Hero Metallica kom hem. Orgasm från alla kända och okända öppningar.. ..:')

1
Skriv svar