Nya banor till Call of Duty 4

Robot
Inaktiv
Nya banor till Call of Duty 4

hmm varför får man aldrig något tipstack :/


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Redaktör

"Aldrig" kan jag inte svara på. Men just den här gången hittade jag nyheten själv för 1-1½ timme sen. Jag skrev ihop [n=25351 en annan nyhet] medan jag slängde upp filen och lite annat, under tiden droppade två tips in i inkorgen. Vi ger tipstack för saker vi inte själva hittat, inte generellt varje gång det ramlar in ett tips. Men du ska ha stort tack för tipset.


signatur
Medlem
Medlem

När blir det prissänkning på CoD 4 tror ni?

/>nino

Medlem

Tycker ni borde lägga in nån kommentar om tipstack i fältet ovanför där man skriver.

Medlem

Tipstack is serious business.

Medlem

Najs.

Ni borde fan varna folk som gnäller om tipstack. Tror ni att ni blir coolare om ni får tipstack eller?


signatur

En styck signatur.

Medlem

är det där hela ändringslistan? suck.

jag vet, vi släpper en patch med lite nya banor, men vi skiter i att fixa urbuggade vapen och annat vettigt. yay!

iofs tycker jag det är fint att de släpper nya banor, men ärligt talat, vissa vapen har varit buggade sen första versionen ...


signatur
Medlem

Äntligen!!!!


signatur

-It takes a lot to laugh but a train to cry-

Inaktiv

Blev ganska besviken på banorna, de verkar inte haft mycket tanke bakom sig. En lite bana a la shipment, alla dör inom 15 sek, skulle kunna tro att det var en custom map av det sämre slaget om man inte visste bättre. Carentan-remaken var i min mening så fylld av skräp och modeller att man knappt kunde röra sig, creek och broadcast har jag inte hunnit spela så mycket så där kan jag inte utala mig.

Det här lät kanske lite gnälligt, man ska ju vara glad att det över huvud taget kommer några maps, och "gratis" dessutom, men IW kan bättre tycker jag. Aja, jag har ju dom gamla mapsen kvar.

Medlem
Skrivet av leper:

är det där hela ändringslistan? suck.

jag vet, vi släpper en patch med lite nya banor, men vi skiter i att fixa urbuggade vapen och annat vettigt. yay!

iofs tycker jag det är fint att de släpper nya banor, men ärligt talat, vissa vapen har varit buggade sen första versionen ...

Kanske inte hängt med i diskussionen, men vilka vapen förutom scorpion med ljuddämpare har varit "buggade?"

Ska bli skoj att lira nya maps! Blitt lite less på de gamla standardmapsen. Och custom är väl inte min melodi...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Inaktiv

Jag har iaf längtat efter denna patch.
Som gammal UO:are så är jag väldigt nöjd över remake på Carentan och ett av de större irritationsmomenten, att inte kunna filtrera HC-servrar är borta.

Angående buggade vapen som någon nämde, ja håller med. Det kunde de ha åtgärdat tycker man men när vår klan spelar match med Pam-modden så är detta åtgärdat så det är inte lika viktigt för oss.
Förhoppningsvis kommer det en till patch eller tom en expansion som åtgärdar detta.

MVH


signatur

äldre än dig!

Inaktiv

Kul med lite nya banor.

Medlem

Creek var ju inte så rolig. Snipers paradise = boring.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Synd bara att slutade spela COD4 för några månader sen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Synd bara att slutade spela COD4 för några månader sen.

...för det är SÅÅ svårt att installera om spelet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

nj
Medlem
Skrivet av MenacE:

Kanske inte hängt med i diskussionen, men vilka vapen förutom scorpion med ljuddämpare har varit "buggade?"

Ska bli skoj att lira nya maps! Blitt lite less på de gamla standardmapsen. Och custom är väl inte min melodi...

Det finns rätt många buggade vapen i CoD4, finns en lista i det här inlägget i Infinity Wards officiella forum.

Medlem

Blir att testa banorna senare idag.

Medlem

Broadcast och chinatown ftw!

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Najs.

Ni borde fan varna folk som gnäller om tipstack. Tror ni att ni blir coolare om ni får tipstack eller?

De tror jag inte att de vill men att de vill få creds för att de hjälper sidan att få upp nyheter fortare.

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av MenacE:

Kanske inte hängt med i diskussionen, men vilka vapen förutom scorpion med ljuddämpare har varit "buggade?"

Ska bli skoj att lira nya maps! Blitt lite less på de gamla standardmapsen. Och custom är väl inte min melodi...

Det finns rätt många buggade vapen i CoD4, finns en lista i det här inlägget i Infinity Wards officiella forum.

...för infon!!

...för buggarna IW!!! :evil:

(vissa buggar verkar ju vara helt uppåt väggarna, medan vissa verkar vara med i IW's beräkningar...)


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Till min stora förvåning gillade jag Killhouse. Gillade även de andra nya banorna. Mycket beror naturligtvis på hur bra server man hittar.

Inaktiv

Det tråkiga med COD är att det inte går att spela singelplayer om man inte räknar kampanjen.

Och varför är folk så desperata efter tipstack, vad tjänar man på det?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Och varför är folk så desperata efter tipstack, vad tjänar man på det?

Precis, intresseklubben antecknar...

1
Skriv svar