Robot
Medlem
Kwari nedlagt

Och noll kommentarer, nästan så man får sympati kommentera


signatur

P.L.U.R

Medlem

HM. Konstigt? Knappast! Fyfan vilket skitspel Kwari är alltså. Spelade betan. Aldrig varit med om något liknande.

Medlem

Oväntat


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Har inte hört något alls om det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Ser ut som en gratismod till Q2.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Varför ska ammunutionen kosta riktiga pengar? Det är ju bättre om lite andra extra grejer kostar pengar, men inte skotten till vapnen.

Medlem

"Kwari fick ett svalt mottagande " konstigt... bara graffen ser ut som den är hämtad från 90-talet

Inaktiv

Aldrig hört talas om spelet...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

KoP
Medlem

Tja, gör man ett spel där man måste betala riktiga pengar för ammon man avfyrar så är det ju inte direkt överraskande att det banade åt helvete.

Medlem

Haha, att betala riktiga pengar för ammon gör ju att man helst spelar som pacifist då Att det fick ett svalt mottagande förstår jag då det första jag någonsin hör om spelet är att det läggs ner, bra jobbat!

/ LordDaimos

Medlem

Känner igen det där nu när jag läser om det, men det måste varit från de oseriösa konversationer man haft med polare. Systemet låter ju puckat från början. Hämmande, framförallt. Kul att de insåg åtminstone att resurserna kunde läggas om på något annat, tillnärmelsevis vinstgivande.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Jäkla skämt är vad det har varit.

Medlem

Nu vet jag inte mer om detta spel än vad som står i nyheten men det kan ju vara intressant om det kostar en liten avgift att spel, inte just ammon dock, och sen att man kan tjäna pengar på att spela bra.

Medlem

Jag tror folk hade varit beredda att betala en liten summa för att få tillgång till nya/bättre/större vapen eller annan utrustning. Men för ammo eller annan "förbrukningsvara" typ hälsa eller energi? Näääeee...

Medlem

uRsäKTA. GraFIKEN eR GRYM!!!!!!!111 KomER mIn P3 1,3GHzzzz klarRA DeT? oCh fuNKAR pAPPAS koNTOkORt att anvÄNDA nER man BEhÖVer SKoTT!?

Fy fan vilket skit spel, första gången jag hörde talas om spelet var i en tråd på swebits och då löd inlägget unjefär som ovan. Skrämmande, helt enkelt.


signatur

En styck signatur.

Medlem

Tänkte de släppa det 1997 eller?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Undrar hur många spelare de hade...

Känns annars som ett fräsch koncept att skjuta ihjäl tjejer i något underklädsliknande med laservapen.

Medlem

Öööh... för alla som klagar på att ammon kostar pengar: Har ni inte hört talas om Project Entropia? Senast jag hörde så gick det rätt bra för utvecklarna Mindark...

Medlem

Det var väl lika bra det...

Medlem

Inget jag sörjer över, spelet verkade inte ge något utöver en vanlig mod, såg inte särskilt fräscht ut med dagens mått mätt. Unikt koncept med betalningen iofs, där kan man snacka om "bang for the buck" men jag tror inte på den varianten av mikrotransaktioner.


signatur

.slanger

Medlem

haha fina characters iof


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

Öööh... för alla som klagar på att ammon kostar pengar: Har ni inte hört talas om Project Entropia? Senast jag hörde så gick det rätt bra för utvecklarna Mindark...

Jupps. Har lirat det i drygt 2 år. I Entropia kostar allt pengar och folk fortsätter att lira det!

Jag ser det lite som att köpa en trisslott eller två, med lite tur + skicklighet så har man ofta tillbaka pengarna och ibland går man plus.

Medlem

Another one bites the dust

Inaktiv

Förvånad? Nej.

1
Skriv svar