P(is)S3!!

Medlem
P(is)S3!!

Nu fick jag ännu en anledning att inte gilla Sony. Måste säkerhetskopiera maskinhelvetet, vilket tar 1 timme och 21 min!!
Anledningen?
Jag kan inte uppdatera maskinen (felkod: 8002F997) eller ladda ner demos (felkod: 80029564).
Demos och Rock Band-låtar gick att gå runt genom att göra om nedladdninen på PSN och installera där. Bakgrundsnedladdningen fungerar inte.
Läste lite goda råd på playstations sida men det hjälpte inte ett skit, skapade bara problemet med uppdateringen istället.

Slutsats: Så förutom att det jävla trådlösa pisshelveteshelvetet slutade fatta hur man tar emot signaler så måste jag nu skaka ur allt skit man gjort sen man köpte skitburken och rensa den helt!!

Tydligen många som fått felet nu i dessa slimtider...jävligt underligt...
Jävla tur att man skaffade en Xbox, det e kvalitet åtminstånde...

#blogg

Medlem
P(is)S3!!

Javisst, Xbox 360 är ju känd för att hålla högre kvalitet än Playstation 3.

Vilken tur att du slipper bry dig om trådlöst om du inte vill betala 600 kronor i framtiden.

Medlem

Xbox, kvalité? 50%+ RROD. repade skivor osv. hmm.


signatur

Rawr

Medlem

...ironi...
fast den har ju faktiskt aldrig kråglat för mig, fungerat klockrent till skillnad från Sonys bluffmaskin. aldrig haft några problem med någon maskin sedan den första nessen förutom just sony.

Medlem
Skrivet av MakkeK:

...ironi...
fast den har ju faktiskt aldrig kråglat för mig, fungerat klockrent till skillnad från Sonys bluffmaskin. aldrig haft några problem med någon maskin sedan den första nessen förutom just sony.

Har inte haft några problem med varken Ps3an eller 360n. Men tyvärr så verkar det som att man ska ha en hel del tur alternativt inte spela så mycket för att undvika problem.

Medlem

Aldrig haft problem med Xbox

Medlem

har aldrig någonsin haft problem med min ps3, lägg ner konsolltjafset plz

Medlem

tjafs å tjafs, hade hoppats på att någon visste varför detta drabbar en massa 60giggare just nu. men det blev mest en smutskastning åt alla håll. Det verkar inte finnas något svar på vad dessa felkoder innebär, det ena felet blev åtgärdat när ja körde om maskinen men det går fortfarande inte att uppdatera maskinen. Sonys support vägrar svara på vad felet beror på och hur man blir av med det. Så jag var måttligt glad när jag satt å skrev det hela.

1
Skriv svar