Debutdumpar från Alpha Protocol

Robot
Medlem
Debutdumpar från Alpha Protocol

Äntligen slipper vi fantasy och sci-fi.

Medlem

Lite väl stort hagelbrak på bilden när han står vid datorerna =P

Inaktiv

Måste skaffa, till 100%. För er som inte vet står Obsidian (utvecklarna) bakom storslagna spel som KOTOR2 och Neverwinter Nights 2.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

fördetta Black Island, detta kan inte gå fel


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

fördetta Black Island, detta kan inte gå fel

Black Isle, inte Black Island. Var inte så imponerad av skärmdumparna tyvärr, grafiken kändes lite tråkig och oinspirerad, men spelet kan ju bli bra ändå!

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av FZ:

Debutbumpar

*fniss*

Medlem

Tycker det påminner ganska mycket om Mass Effect rent grafiskt. Obsidian brukar ju lyckas med sina projekt. The Sith Lords var ett mycket bra spel. Ser även fram emot deras version av Aliens.


signatur

.slanger

Medlem

Visst gillar jag obsidians spel, men jag tycker att de aldrig rikigt når fram till mållinjen; både NWN2 och KOTOR 2 var bra spel (och NWN 2 klart bättre ä KOTOR 2) med stor potential men det kändes som att de bara skrapade lite på ytan och att spelen kunde blivit mycket, mycket bättre. Deras världar brukar inte heller kännas lika "levade" som biowares... Visst kan man skylla det på att spelen har stressats fram av budgetskäl och så vidare men jag tror inte att det är hela anledningen...

Ontopic; Alpha protocol kanske inte ser jättesnyggt ut men jag behöver inte påpeka "grafiken gör inte spelet";) av det lilla som jag hört om spelet så låter det kul iaf, håller tummarna för att det här blir riktigt bra.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ja, nu när bourne conspiracy visade sig vara ren skit så behövs ju ett alternativ i spionspelsgenren.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Man får inte heller glömma att Obsidian är ett ganska ungt företag, och ändå lyckas de få fram bra spel. Och håller med, är riktigt intresserad av Aliens spelet.

Låter lite smått konstigt.. Aliens, i spel? ööhh.. Men OK

Och måste säga att de inte stor satsar på grafiken så värst, och mer på "gameplay".


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Ser trevligt ut! spionlir saknar vi. Bra spionlir i alla fall

Medlem

Lite info här

Ser väldigt intressant ut för mig.

1
Skriv svar