Saints Row 2 till PC

Robot
Medlem
Saints Row 2 till PC

Gillade inte den första så mycket. Hoppas tvåan blir bättre.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Saknar bara att det hade bytts ut ett par ord, och det tredje lades till med ett Auto. En uppning med två versioner så hade jag kanske blivit glad. Orka SR.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Vill hellre höra att GTA IV kommer till PC.

Medlem

gta 4 30de november

Medlem
Skrivet av Hannu87:

gta 4 30de november

wut, källa tack

Inaktiv

Med tanke på att SR var rätt skoj och att GTAIV inte kommer till PC, så är det ett smart drag att få lite extra kunder.

Medlem

Saints Row är riktigt bra, förstår inte varför folk inte gillar det, sen är det inte autoaim heller för dom som klagar på autoaim i gta.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

ptr
Medlem
Skrivet av Molotov:

Saints Row är riktigt bra, förstår inte varför folk inte gillar det, sen är det inte autoaim heller för dom som klagar på autoaim i gta.

och dom som klagar på auto-aim i GTA får skylla sig själv, är man läskunnig så hittar man nog i inställningarn att det allt går att stänga av.

FML
Medlem

Fan lyckades inte spela klart första Saints Row ens, repor på skivan.

Gött i väntan på GTA IV!

Medlem

Saints Row är en gravt underskattat spel. När det kom var det bättre än GTA på många punkter, främst grafikmotorn och fysiken givetvis, men även variationen i uppdrag och till viss del story (som GTA innan 4:an inte hade så mycket av i ärlighetens namn).

GTA IV ändrade givetvis detta, det klår allt som gjorts i genren, men Saints Row 2 kan mycket väl vara intressant om de lyckas göra saker lite annorlunda igen.


signatur

- r4z0r -

Medlem

Wohoo! Hoppas det blir bra optimerat bara.

Men ja, de punkter GTA inte var nå vidare bra på spöade ju Saints Row på. Jag tycker helt klart att det är likgiltigt och lika intressant. GTA4 var lite av en besvikelse, då jag inte ens har orkat spela ut det än. Kanske för att det var mitt första GTA på konsol, usch. I vilket fall så blir nog Saints Row 2 ett trevligt plåster på såren fram tills GTA4 förhoppningsvis kommer till PC

Edit: Pommes, ingen som läste artikeln?

" Critics who slammed the original Saints Row might be surprised to find out that the sequel has a number of features that not even Rockstar incorporated into GTA IV. For one, the entire game can be played through in online co-op mode, which looks promising."

Medlem

Bra det, mer spel till PCn!

Medlem

Tyckte Saint Row var riktigt bra men nu har jag inte lirat det igen efter gta 4. Kommer iaf köpa 2!

Medlem

fler spel för kidsen o tanka hem o.O


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Tss, samma kids som sitter med konsoller Har man inte råd med PC så har man inte råd med PC-spel. TV-spel köper ju däremot mamma och pappa åt er en gång i månaden.

BeW
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Edit: Pommes, ingen som läste artikeln?

" Critics who slammed the original Saints Row might be surprised to find out that the sequel has a number of features that not even Rockstar incorporated into GTA IV. For one, the entire game can be played through in online co-op mode, which looks promising."

Riktigt nice ifall man kommer kunna köra igenom hela spelet i co-op. Det är alltid uppskattat, så detta blir ett spel att hålla ögonen på.

Sen är det ju inte säkert att det kommer bli dåligt bara för att GTA IV är "så" bra. Tror knappast att dom kommer göra ett spel där de inte försöker vara bättre än GTA IV. Som sagt redan var ju första SR bättre än dåtidens GTA på ett antal punkter, och det kommer säkert bli samma visa denna gången.

Jag blir bara glad om det blir ett bra spel, gillade första SR mycket... så man får hoppas.:) Gillar spel inom denna genre starkt:D

Medlem

Ja! Fyfan vad najs! Då har man något att tugga på tills GTA IV släpps till pc då.


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

Trailer ute.. Diggar jämförelsen de gör med GTA lol

http://www.shacknews.com/onearticle.x/52999


signatur
1
Skriv svar