Ninja Gaiden II-demo släppt

Robot
Medlem
Ninja Gaiden II-demo släppt

Najs najs! tankar för fullt

Medlem

same here!1 :<

Medlem

Demon var riktigt roligt men lite för lätt! Jag har höga förväntningar på hela spelet!

Inaktiv
Skrivet av BonD:

Najs najs! tankar för fullt


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Varför fortsätter ni skriva om detta skit spel, varje vecka NINJA GAJSEN DEMO BETA NINJA GAJDEN 3!!!

FZ
- För dig som inte nöjer dig med 5 artiklar om Ninja Gaiden


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

fett najs:) bli ett nerladd


signatur

B lup

Medlem

åh, fasen också, mitt guld gick ut för några dar sedan får väl vänta ett par dagar då


signatur

B lup

Inaktiv
Skrivet av jlarss:

Demon var riktigt roligt men lite för lätt! Jag har höga förväntningar på hela spelet!

Att det var lite lätt kan ju kanske ha att göra med att man börjar spelet med vapnena maxuppgraderade Jag gissar att så ej är fallet i fulla versionen.

Gillar obliteration-tekniken. Vackert och geggigt och faktiskt riktigt effektivt eftersom man verkar vara odödlig medan animationen rullar. Bra sätt att få ett par extra sekunder till att tänka över situationen och bestämma sig för nästa drag. Izuna drop med klorna var ju toppen också!

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Varför fortsätter ni skriva om detta skit spel, varje vecka NINJA GAJSEN DEMO BETA NINJA GAJDEN 3!!!

FZ
- För dig som inte nöjer dig med 5 artiklar om Ninja Gaiden

Men snälla lille vän, lugna ner dig.
Jag undrar hur många av dina ihopskramlade inlägg som faktiskt har haft något konkret att bidra med till forumet.
Klart som fasen att 360 ägare vill veta att demot är släppt.
Du framstår enbart som en posthunter och/eller rabiat ps3 fanboy.

Shape up damn it! :evil:

Skrivet av Eottt:

åh, fasen också, mitt guld gick ut för några dar sedan får väl vänta ett par dagar då

Du behöver väl inte guld för att tanka ner demot, räcker det inte med silver?

EDIT: Läste precis att det endast var guldisar som fick tanka ner det. Snålt, minst sagt!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

efter att ha suttit med demot ett bra tag nu, så blir det ett solklart köp


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Redaktör
Skrivet av mosoloa1:

Varför fortsätter ni skriva om detta skit spel, varje vecka NINJA GAJSEN DEMO BETA NINJA GAJDEN 3!!!

FZ
- För dig som inte nöjer dig med 5 artiklar om Ninja Gaiden

Jag skulle kunna svara nåt i stil med att du inte behöver posta ungefär samma inlägg ("Wow, det ser häftigt ut!") i var och varannan kommentarstråd. Men nu gjorde du ju ett undantag, så jag säger detta istället:

Vi har skrivit fem nyheter om Ninja Gaiden II de senaste två månaderna, varav tre den senaste veckan. Det känns rätt normalt med tanke på att spelet släpps nu, att en demo just kommit och att vi har recenserat det.

Du vet väl om att du inte behöver läsa allt vi skriver? Vi må vara bra, men vi anpassar inte innehållet efter varje besökares önskemål.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av mosoloa1:

Varför fortsätter ni skriva om detta skit spel, varje vecka NINJA GAJSEN DEMO BETA NINJA GAJDEN 3!!!

FZ
- För dig som inte nöjer dig med 5 artiklar om Ninja Gaiden

Jag skulle kunna svara nåt i stil med att du inte behöver posta ungefär samma inlägg ("Wow, det ser häftigt ut!") i var och varannan kommentarstråd. Men nu gjorde du ju ett undantag, så jag säger detta istället:

Vi har skrivit fem nyheter om Ninja Gaiden II de senaste två månaderna, varav tre den senaste veckan. Det känns rätt normalt med tanke på att spelet släpps nu, att en demo just kommit och att vi har recenserat det.

Du vet väl om att du inte behöver läsa allt vi skriver? Vi må vara bra, men vi anpassar inte innehållet efter varje besökares önskemål.

Go tompan go tompan :D:D:D hehehe...

Inaktiv

Härligt Tompa!=). Synd att boxen är trasig! Längtar tills jag får tillbaks den, förhoppningsvis nu i veckan till hela NG2.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi må vara bra, men vi anpassar inte innehållet efter varje besökares önskemål.

Gör ni inte?
Fasen då har jag missuppfattat er under alla dessa år.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Fyfan för kameran alltså.

Medlem

Har bara Live Silver så jag får vänta någon vecka, men det kan det vara värt.


signatur

.slanger

Medlem
Skrivet av Whimsical:

Fyfan för kameran alltså.

ja, de e rätt pinsamt att dom strulat till kameran. blir inget fullprisköp för min del

Medlem

Ska bli kul att testa.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Well vill jag bli totalt ägd av ett spel nångång så xD

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Varför fortsätter ni skriva om detta skit spel, varje vecka NINJA GAJSEN DEMO BETA NINJA GAJDEN 3!!!

FZ
- För dig som inte nöjer dig med 5 artiklar om Ninja Gaiden

Du är väl medveten om att du kan ta bort nyheter som handlar om xbox 360?

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Varför fortsätter ni skriva om detta skit spel, varje vecka NINJA GAJSEN DEMO BETA NINJA GAJDEN 3!!!

FZ
- För dig som inte nöjer dig med 5 artiklar om Ninja Gaiden

Hur mycket skrev de inte om ditt lilla älsklingsspel GTA ? Herregud. Du är den pinsamaste , någonsin ><

Medlem

Kört demon och det var riktigt bra. Bara kameran var lite jobbig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Håller med fragzones recension, riktigt kass kamera.
Men annars var spelet underhållande ^^ gillar mkt blod å kroppsdelar som flyger

Inaktiv

Spelade igenom demot precis. Det är lättare än NG1, men i demot kör man med level 3 vapen på mesfiender iofs.

Jag hade inga större bekymmer med kameran, den gick att spela med. Det går att trycka på RB för att nollställa den.

edit:
Solklart köp!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Jaha, nu passar det att släppa demot till alla andra på Xbox live. Precis när man hade laddat ner det från internet och bränt ut på skiva

Demot var då riktigt awesome!!! Längtar tills man får spelet i morgon. Så blev man ledig från jobbet också sen då

Hade heller inga problem med kameran. Vet inte riktigt va alla bitchar om. Tryck på RB så hamnar den bakom Ryu igen.

Fast jag tror nog inte att NG2 är bättre än NG:B. Vi blev nog för bortskämda med Black


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:

Hade heller inga problem med kameran. Vet inte riktigt va alla bitchar om. Tryck på RB så hamnar den bakom Ryu igen.

Jag är väl medveten om vad RB gör för något, men personligen tycker jag inte att den funktionen löste kamerans problem.

1
Skriv svar