Multiplayer i Bionic Commando bekräftat

Robot
Inaktiv
Multiplayer i Bionic Commando bekräftat

Multiplayerna ser ut att bli ok ändå , men det ser ut som att det blir svårt att få död på någon

Medlem

Vet inte om jag ska köpa det. Men ska skaffa Rearmed, en klar klassiker.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Hehe "Join the Swingers Club" det fick mig att skratta lite, men å andra sidan så skrattar jag åt mina egna fisar så jag är väll väldigt lättroad.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Hoppas på co-op. Rearmed får iaf det


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

ager spelet till 8 bitars:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av david_dellblom:

Multiplayerna ser ut att bli ok ändå , men det ser ut som att det blir svårt att få död på någon

Mus + tangentbord så ska det nog lösa sig.

Medlem
Skrivet av indur:
Skrivet av david_dellblom:

Multiplayerna ser ut att bli ok ändå , men det ser ut som att det blir svårt att få död på någon

Mus + tangentbord så ska det nog lösa sig.

Eller lite auto-aim .

ptr
Medlem
Skrivet av sebulba666:

Hehe "Join the Swingers Club" det fick mig att skratta lite, men å andra sidan så skrattar jag åt mina egna fisar så jag är väll väldigt lättroad.

haha garvade också åt swingers club ;P

Medlem

Ser ut att kunna bli rätt feta strider, armen verkar ju komma väl till pass både för transport och som vapen.

Hade Bionic Commando till min gamla Atari ST och det är fortfarande ett av mina favoriter. Kommer helt klart att satsa på Rearmed. Får nog spela en demo av det andra för att bli helt övertygad.


signatur

.slanger

Inaktiv

Jag tycker det ser ut som att animationerna är ganska stela. Kanske beror på att man har en stor rustning på sig, eller har man det, kan inte direkt se.

Nej, jag tror inte jag är intresserad av det här spelet, än i alla fall. Arcade-spelet är jag dock intresserad av.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Nån som vet när rearmed kommer? Ser mer mycket roligare ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tror knappast spelet kommer sälja på sin multiplayer, inte i mitt fall iaf

Medlem

det är rearmed som gäller


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Det ser riktigt jäkla häftigt ut!!
Bra jobbat Grin!

Medlem

Wow!


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

1
Skriv svar