Guitar Hero: Metallica på gång

Medlem

Jaha ja, när får vi se GH: Judas Priest och GH: Accept m.m då?
Inte för att det är något fel på Metallica


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

yes, de var på tiden! Mer sånt!


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Avstängd

Kommer inte köpa varken metallica eller aerosmith, kommer dock köpa GH4 om den inte är för overpriced.

Medlem

Klart bästa bandet att välja till Guitar Hero, får se om det blir bra

Medlem

fan va grymt Världens bästa band på Guitar Hero, kan juh inte gå snett.
Dock var GH3 dåligt, vissa toner "färg pluppar" var inte ens i takt med musiken.

Medlem

Oh yes!

Detta kommer tveklöst att inhandlas.
Jag ser framför mig hur jag står och vrålar ut min ilska över hur totalt keff jag är på GH, men jag vägrar spela på easy!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

dom borde släppa Guitar Hero: Avenged Sevenfold


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

FINALLY! LOVE METALLICA!

Det finns redan en massa "gammal" musik och jag vet att många älskar "gammal rock" men WTF hände med de nya lovande artisterna som började efter 2000? jag skulle gärna se ett spel som bara innehöll "ny musik"...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Metallica rules!

Ge mig "Guitar Hero: Toto" eller lägg ner.

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

Det finns redan en massa "gammal" musik och jag vet att många älskar "gammal rock" men WTF hände med de nya lovande artisterna som började efter 2000? jag skulle gärna se ett spel som bara innehöll "ny musik"...

Skulle också vilja se lite ny musik från slutet 90 å 2000. När kommer korn?

12
Skriv svar