Spela Tom Clancy's: EndWar med Playstation Eye?

Robot
Spela Tom Clancy's: EndWar med Playstation Eye?
Medlem
Spela Tom Clancy's: EndWar med Playstation Eye?

Suveränt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Alltid trevligt med sånt här extra. Dock fungerar det sällan bra.

Medlem

Det är väl bara en vanlig kamera, borde det inte gå alldeles utmärkt med en Live-Vision Cam då?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Det är väl bara en vanlig kamera, borde det inte gå alldeles utmärkt med en Live-Vision Cam då?

De är ingen vanlig kamera, den är något "smartare" än en vanlig kamera. Helt klart en trevlig funktion om de nu blir av.

Medlem

På vilket sätt är den smartare än en vanlig kamera..?
Det är en helt vanlig kamera. Den har inte enns fler komponenter än vad min gamla webkamera till datorn! De använder den dock på ett smartare sätt än vad microsoft använder sin på. (Som även är väldigt lik inuti)
Och nej, jag gissar inte bara. Jag har haft sönder en playstation eye (rev ner den från brorsans hylla) och sen försökt fixa den.

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

På vilket sätt är den smartare än en vanlig kamera..?
Det är en helt vanlig kamera. Den har inte enns fler komponenter än vad min gamla webkamera till datorn! De använder den dock på ett smartare sätt än vad microsoft använder sin på. (Som även är väldigt lik inuti)
Och nej, jag gissar inte bara. Jag har haft sönder en playstation eye (rev ner den från brorsans hylla) och sen försökt fixa den.

Till skillnad från en vanlig kamera så har en EyeToy ett så kallat datorseende, den ser alltså vad som visas på bilden precis som du, vilket gör EyeToys spelsätt möjligt. En del nyare digitalkameror har också "syn", de finns bland annat kameror som ser ifall du ler och som känner igen ansikten. Annars rent kameramässigt så är de ingen skillnad.

Medlem

Mahone det är ju bara mjukvara inte själva kameran.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Nej det aer brea.

Inaktiv

Eller vänta lite grabbaer, det haer kan jue va nott att bita i eller vah saeger du flicka min, back to Knasas,.

Medlem
Skrivet av Orbek:

Eller vänta lite grabbaer, det haer kan jue va nott att bita i eller vah saeger du flicka min, back to Knasas,.

Lysande exempel på varför droger inte är bra för kroppen....


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Detta spel blir bara mer intressant med dessa extrafunktioner, hoppas de utvecklar detta bra

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Mahone det är ju bara mjukvara inte själva kameran.

Exakt. Extrafunktionerna finns i själva ps3an, inte i kameran..

Medlem

Intressant vinkling att använda kameran för att styra delar av spelet, vi får hoppas att de implementerar det bra bara.


signatur

.slanger

Medlem
Skrivet av Orbek:

Eller vänta lite grabbaer, det haer kan jue va nott att bita i eller vah saeger du flicka min, back to Knasas,.

vad går du på egentligen? jag sett sånna här mysko kommentarer hela dagen från dig:P

snart kommer väll M$ att haka på de här och släppa sin egen version av "eye".


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Orbek:

Eller vänta lite grabbaer, det haer kan jue va nott att bita i eller vah saeger du flicka min, back to Knasas,.

vad går du på egentligen? jag sett sånna här mysko kommentarer hela dagen från dig:P

snart kommer väll M$ att haka på de här och släppa sin egen version av "eye".

Det skulle inte förvåna mig om m$ skulle göra en egen version av "eye". Dom ska ju göra en wiimote till 360.:P


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Orbek:

Eller vänta lite grabbaer, det haer kan jue va nott att bita i eller vah saeger du flicka min, back to Knasas,.

vad går du på egentligen? jag sett sånna här mysko kommentarer hela dagen från dig:P

snart kommer väll M$ att haka på de här och släppa sin egen version av "eye".

De har redan kameran (Har de haft sen 360'n släpptes), de använder den bara inte på samma sätt.

1
Skriv svar