Fallout 3 blir blodigt

Robot
Inaktiv
Fallout 3 blir blodigt

Mumma


signatur
Medlem

o_O

Undrar hur fysiken är med tanke på kroppens position?..

Medlem

blodigt ftw. var så jävla härligt i fallout2 när man med bozar gjorde ett stort hål i magen på nån stackare

Medlem

Bloody Mess ftw!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

"Nya" skärmdumpar. Nåväl. Synd att de envisas med att inte visa några som helst PC-dumpar bara, jag vill se ur HUD:en ser ut till formatet.

Medlem

http://www.fz.se/bilder/?id=67385

Det ser lite lustigt ut, undrar hur fasen det gick till? Skott i huvet, kroppen gör en volt, sen skott i benet som flyger av?

I vilket fall som helst, NAJS MED BLOOOOD.

Det har spekulerats i att orchen gör ett stavhopp över sin minigun (se hur den placerats i marken) och blir skjuten i luften. Jäkla oschysst att skjuta någon som tränar inför OS tycker jag.

Medlem

Fallout?.. Ser kul ut


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag säger det jag alltid säger! Mer blod åt folket! enough sugarcoating!

Medlem

Väntar ivrigt på att någon kommer göra en lägga-in-barn mod för att sen få spelet bli bannlyst i halva världen trots att det är community skapat.

Medlem

Om där inte är barn i spelet man kan döda blir jag djupt besviken... Att få child killer "karma perken" var ju något av det roligaste de lagt in.
Förövrigt så tyckte jag inte detta var något speciellt att komma med, vill se någon bild där man får se en motståndare som blivit riktigt rejält sönderskjuten.

Medlem

Hittills är jag imponerad att Bethesda ändå vågar satsa på en lite mer vuxen målgrupp. Jag var helt övertygad att spelet skulle bli tamt. Avsaknaden av barn gör mig ändå lite bitter.

Nu återstår det bara att se hur det blir med kropparna efter att det dödande skottet träffar. Efter GTA IV känns det nästan lite last-gen att bara låta kropparna rasa ihop i en ragdoll-hög. Jag väntar mig inte Euphoria, men någon slags animationsblendning måste man nästan kunna kräva.

Medlem

Ge mig en gameplay-film....

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Det har spekulerats i att orchen gör ett stavhopp över sin minigun (se hur den placerats i marken) och blir skjuten i luften. Jäkla oschysst att skjuta någon som tränar inför OS tycker jag.

Medlem

Vad alla är blodtörstiga här på FZ, spel kan vara kul även om det inte SPRUTAR blod hela tiden.
Själv är jag skeptisk till spelet, tycker betahsed är duktiga på att ge ut buggiga spel vilket jag hoppas de ändrar på nu.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Bloody Mess ftw!

Gotta love it!

Inaktiv

slaktlsaktslakt.

Pansarknekt

Behöver inte finnas barn i spelet tycker jag, ser tillräckligt "vuxet" ut som det är nu. Ser framemot detta spelet mer och mer.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Nu har inte ja spelat något fallout spel. Men är inte fallout i framtiden? På bilden med hunden har han en FN FAL byggd på 50 talet.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv
Inaktiv

Dom här bilderna är flera månader gamla!

Medlem
Skrivet av Hymer:

Nu har inte ja spelat något fallout spel. Men är inte fallout i framtiden? På bilden med hunden har han en FN FAL byggd på 50 talet.

Ja, atombombskrig => bo i bunker => gammla vapen

men finns Lasers och annat kul med, dvs fun for everyone

*edit: stava..


signatur

There are few problems that cannot be solved with the usage of high explosives

Medlem
Skrivet av redmac:

Vad alla är blodtörstiga här på FZ, spel kan vara kul även om det inte SPRUTAR blod hela tiden.

Jo, men varför chansa?

Skämt åsido, jag håller delvis med dig redmac, man behöver inte visa överdrivet våld och i sig så gör det inte ett spel bättre.
Men i det här spelet så tycker jag att det är en del utav spelkänslan. Våldsamma, skitiga och blodiga strider hör liksom Fallout-världen till.

Medlem
Skrivet av Proppen:

Ge mig en gameplay-film....

Vad jag har förstått så bör vi se gameplay-filmer på detta årets E3. Pete Hines snackar om med tvgry.pl i deras videointervju som ni kan se här.

Kommer ni ihåg filmerna från Oblivion:s E3 2005 demo; runt 20 minuter sammanlagt.

Hur som helst, jag såg två av dessa på Inga Mutanter Tillåtna för ett par dagar sedan. Lite smått (dot)old.


signatur

Bengebolle

BeW
Medlem
Skrivet av peak_performance:

Det har spekulerats i att orchen gör ett stavhopp över sin minigun (se hur den placerats i marken) och blir skjuten i luften. Jäkla oschysst att skjuta någon som tränar inför OS tycker jag.

Haha, jo inte helt snällt

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Om där inte är barn i spelet man kan döda blir jag djupt besviken... Att få child killer "karma perken" var ju något av det roligaste de lagt in.
Förövrigt så tyckte jag inte detta var något speciellt att komma med, vill se någon bild där man får se en motståndare som blivit riktigt rejält sönderskjuten.

Tvivlar på att ens Black Isle hade lagt in barn om dom gjort spelet på det här sättet. Men hoppas kan man alltid : > Beth har ju sagt att dom vill vara trogen orignalen så mkt som möjligt.

Medlem

Men snälla får man inte stå på händer utan att riskera att få benet avskjutet.....våldsamt tackar för varningen haha

btw ser fram emot detta spel
1an och 2an är grymt bra

Medlem
Skrivet av redmac:

Vad alla är blodtörstiga här på FZ, spel kan vara kul även om det inte SPRUTAR blod hela tiden.

Blodtörstiga och blodtörstiga.. fallout utan blod är som hl2 utan att titta på alyx röv, hela spelets charm försvinner.

Inaktiv
Skrivet av Katana:
Skrivet av redmac:

Vad alla är blodtörstiga här på FZ, spel kan vara kul även om det inte SPRUTAR blod hela tiden.

Blodtörstiga och blodtörstiga.. fallout utan blod är som hl2 utan att titta på alyx röv, hela spelets charm försvinner.

:$

12
Skriv svar