SimCity Creator tillkännagivet

Robot
Medlem
SimCity Creator tillkännagivet

Meh. Kan de inte utveckla nåt stört djupt Sim Cityspel, nåt i klass med de i förra generationen, fast snyggare, förstås.

Inaktiv

Ha ha ha Wii.... JA då ska alla byggnader vara söta neonpelare med alla sorters babyfärger. Suck

Medlem

OMG är så jävla besviken på Wii nu. Va är det för några fula hus? Allt ser ju förjävligt uttt.

Medlem

Detta kan bara bli fult och dåligt...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

SimCity for Dummies?


signatur

.slanger

Medlem

Man kan nog glömma att det någonsin kommer mer simulation och mindre dockskåp i den här spelserien.

Det är väl bara att minnas Sim City 2000, SimLife och SimEarth med glädje och sluta hoppas.

För var dag får jag mindre och mindre förtroende för spelindustrins inriktning och mer och mer tillit för idéellt utvecklade spel.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

OMG är så jävla besviken på Wii nu. Va är det för några fula hus? Allt ser ju förjävligt uttt.

Varför? Är det Nintendos fel att Maxis väljer den inriktningen?

Skrivet av Meshii:

Ha ha ha Wii.... JA då ska alla byggnader vara söta neonpelare med alla sorters babyfärger. Suck

Är du dum på riktigt?

Medlem

Ha ha! Vilken fruktansvärt vidrig grafik! Sim city 4 var ju i alla fall tio gånger snyggare.


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem

Till Wii? Är detta ett skämt?!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Det är bara att inse, konsolen är begränsad, se bortom grafik och hoppas på fina funktioner istället. Dock så tror jag att jag håller mig till bad, frisbee och grillning istället.


signatur
Inaktiv
Skrivet av raslon:
Skrivet av Meshii:

Ha ha ha Wii.... JA då ska alla byggnader vara söta neonpelare med alla sorters babyfärger. Suck

Är du dum på riktigt?

Nej, men SC till SNES såg fan bättre ut... Tragiskt att de kan släppa spel bara för att. LITE bättre kvalitéstämpel innan det kommer ut borde man begära. Har själv 12 spel till Wii och det där kommer inte att ligga i min bokhylla när det landar i budgetbingen för 99 kr...

Sitter och väntar på the blob iaf, nytt o fräscht mer än vad SC är. Typ var kul på 90-talet ^^

Inaktiv

Ah va rolit, do you have what it takes punk, well do ya?, bygg en fin stad då.

Medlem

Fult är det väl inte men skulle hellre se ett riktigt Sim City 5 eller så istället. Andra gången man ser en rubrik om Sim City och får upp förhoppningarna... i 5 sekunder :/

The Blob fanns att tanka ner i PC version gratis från utvecklarnas hemsida och det var inte det minsta kul i min mening iaf. Men detta är väl snart ett år sedan dock så något måste ju ha hänt med det.


signatur

osv.

Inaktiv

Spelet ser mer ut som sim city 1-2:p

1
Skriv svar