Dataspelstoppen från 90-talet

Medlem
Dataspelstoppen från 90-talet

Du har säkert sett detta på någon annan blogg, då jag har varit dålig på att följa andras bloggar denna veckan.

Dataspelstoppen från 90-talet.
Jag tycker det är intressant, men journalistiken är HEMSK!!
Hon kan ju inte ens läsa innantill och vad som är nytt för mig är att svensk tv tydligen inte ägde någon telepromter på 90-talet

Titta och "njut"...

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jMuHbCdTtds&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jMuHbCdTtds&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

#blogg

Medlem
Dataspelstoppen från 90-talet

Tjaos strajk? Engelska är tydligen inte heller hennes grej.

Vad är det för jäkla joystick hon pratar om som är så bra? Först fattade jag det som att det var kontrollen men sen blev jag helt bortfintad när fick Michael Jacksson-spelet ett minus för att det bara för en joystick.

Hela klippet känns mer 80-tal än 90-tal.

MFZ
Medlem

tjaos strike back och james paund!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

"det har du nytta av i slutet för då gäller det att samla ihop alla världarna till en värld"

"ett plus det är att det är ett mycket bra spel"

"förgöra furstens planer och hans skrämmande monstervänner"

"det blir bara fler och fler motståndare i olika färger"

"positivt med det här är att det är en bra joystick och det negativa att det bara var en joystick"

KoP
Medlem

Hur jävla svårt kan det vara att uttala James Pond!?! POND! P O N D!

Medlem

Såna här klipp är gift som injiceras rakt in i nostalgihjärtat. Se på egen risk, typ

Medlem

Att hon ens fått jobb inom TV. Skulle ha sparkat hon samma dag.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar