CoD 4: Banpaket och patch på gång

Robot
Medlem
CoD 4: Banpaket och patch på gång

Woohooo!! nice:)


signatur

cags

Inaktiv

Äntligen! Broadcast ville jag ha redan från början, sen blev man ju lite avis när det bara kom till konsoller!


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Ja! Som man har längtat.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

nj
Medlem

Tilläggas kan att nVIDIA har sponsrat paketet till PC och (enligt Robert Bowlings blogginlägg) så är det tack vare det som det släpps fritt till PC.

Inaktiv

Nice

Btw, bilden på första sidan liknar lite Oblivion om man kollar snabbt heh


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Haha ja så kommer det säkert KOSTA att ladda ner det till 360

Medlem
Medlem
Inaktiv

Sålde PS3-verran förra veckan och köpte CoD4 till PC. PC var mycket bättre


signatur

<Skriv in Signatur här>

Medlem

Kul för dem, fan la ner cod4 spelandet för länge sedan tröttnade påt. Iw har dock all respekt hos mig , hoppas Treyarch går tebax te ww2 me nya Cod5 :). det är ändå där cod hör hemma.

Medlem

härligt nya bannor kuligt!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

!!!

Välkommet - har ju förspelat sig på de andra banorna.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Äntligen nya banor! Jaaa!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Ha så kul att spela världens sämsta banpaket någonsin.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Ha så kul att spela världens sämsta banpaket någonsin.

Är det verkligen så dåligt? :\
Fast vi får ju en patch allafall... Hoppas prestige mode eller liknande kommer till pc nu också då!

Medlem

Fan på tiden med lite nya maps, finns ju en hel del custom dock men dom körs ju på orankade. Nu saknar jag bara CTF med.....


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

About f.... time!
Konsolspelarna har ju kunnat lira och njut av buggfixarna i evigheter medans vi pc-spelare hamnat i skymundan. CoD4 dog i mina ögon då PC lämnades att ruttna på de sönderspelade banorna..
okej, jag kanske överdriver. Har sett fram emot detta VÄLDIGT länge iaf! Mums!

Medlem
Medlem

Kommer carentan-remaken vara med på Pc:n? Bästa banan i Cod2!

Edit: såg på länken att den ska göra det! Härligt!

Kan inte vänta på uppdateringen! De nuvarande banorna är tråkiga, förutom Crash och Crossfire! Sedan så kommer en uppdatering också, härligt!

Medlem

Ni som spelat sönder banorna.... har ni verkligen lirat alla custom banor med? Finns ju massor av dom, eller kör ni bara stock maps för att dom är rankade?

Tack till nVidia för att dom sponsrar packet, riktigt dåligt av iw att dom inte tänkt släppa det annars. Riktigt jävla dåligt imo.
men men....

Medlem

Jag spelar bara rankade servers själv


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Trevligt med lite nya banor! Kanske dags att damma av skivan och börja lira igen

Inaktiv

Hoppas dom har något bra läge för snipers, så att jag bara kan kika in då och då i spelet och knäppa någon

Inaktiv

härligt, ser ut som riktigt roliga banor också

Medlem

Häääärligt! Det ända som saknas nu är fler perks, vapen och så mer blod! Måste vara mer blod i detta spel! Om det nu vill vara så verkligt så måste dom lägga till mer blod!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Alla ni som säger att ni har tröttnat på alla banor...

Har ni ens spelat alla de custom kartorna gjorda av vanligt folk? Finns x antal GRYMMA kartor för er som inte har spelat dem. Listan finns i tråden nedan.

http://www.infinityward.com/community/forum/index.php?topic=3...

Medlem
Skrivet av Remus[Swe:

"]och så mer blod! Måste vara mer blod i detta spel! Om det nu vill vara så verkligt så måste dom lägga till mer blod!

Finns det blod i call of duty 4?

Har testat konverterings carentan till cod4 den va skoj men tror nog att chinatown blir lite snyggare
Värsta med custom banor på original banor är att folk lägger in nya detaljer som inte ska finnas

Det var på tiden!

Medlem

Rätt kul att de hade tänkt sälja patchen till alla PC användare om inte Nvidia hade sponsrat. Nej, bu för Infinity Ward, blir att inte köpa fler spel ifrån dem.

12
Skriv svar