Far Cry 2-förtitt

Robot
Far Cry 2-förtitt

På plats i Paris under Ubidays 2008 är Far Cry 2 spelförläggaren Ubisofts hetaste spel. Vi har känt på stridsklimatet på den afrikanska landsbygden.


Medlem
FZ förtestar Far Cry 2

skönt att de skippar aliens och annat övernaturligt. gillar inte när man blandar på både aliens och människor som motståndare, vill ha antingen eller

Medlem

Hoppas så sjukt mycket att detta spel ska bli bra (tror dock inte att det kommer fungera så bra på min nuvarande dator )
Och skönt med ett lite mer realistiskt spel än föregångaren

Medlem

Jag saknar hawaiiskjortan

Medlem

Bra förhandstitt! Det verkar ju riktigt lovande det här. Synd bara att jag missade halva genomgången på Ubidays x (


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

låter sjukt bra!

Medlem
Skrivet av FZ:

Plattformar: PC, Xbox360, PS3

Yey


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tror inte man ska ha för stora förhoppningar angående "öppen spelvärld" osv. Det hade ju Oblivion och Stalker också, men i praktiken brukar såna spel kännas mer ostrukturerade än öppna.

Sen att man ska gilla NPCerna för deras personligheter och inte egenskaper... Nån mer som har tröttnat på att klicka igenom oändliga mängder text med totalt ointressanta bakgrundshistorier och anekdoter?

Hehe vad negativ jag låter. Lite småintressant är det.

Medlem

bra artikel..

Medlem
Skrivet av Frux:

Tror inte man ska ha för stora förhoppningar angående "öppen spelvärld" osv. Det hade ju Oblivion och Stalker också, men i praktiken brukar såna spel kännas mer ostrukturerade än öppna.

Sen att man ska gilla NPCerna för deras personligheter och inte egenskaper... Nån mer som har tröttnat på att klicka igenom oändliga mängder text med totalt ointressanta bakgrundshistorier och anekdoter?

Hehe vad negativ jag låter. Lite småintressant är det.

^^kunde inte sagt det bättre, öppen spelvärld betyder inte per automatik att det blir roligare, Boiling Point är ett annat exempel fast jag tvivlar på att vi kommer lika många buggar
jag är också väldigt less på att behöva läsa små anteckningar från vänner, stupade eller annat för att få djup i storyn.
jag hoppades faktiskt på att vännerna skulle ha varsin specialitet

Medlem

signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

80-100 timmar om man rusar igenom det? måste vara en hel jävla del side quests alltså. 10-20 timmar main quest och 70-80 timmar side quests. tillåt mig betvivla.
i vilket fall som helst både tror och hoppas jag starkt på far cry 2. det verkar riktigt mysigt och bra.

Medlem

Svårt att bestämma mig, om jag ska köpa det till pc eller ps3.
Vet inte om min pc klarar det så bra, var lite problem med crysis... får la getta ett kraftfullare grafikkort.

Inaktiv

Man får en grymt bra dator för en liten penningmängd i dagsläget så det borde inte vara några problem.

Medlem

Det här spelet ser jag riktigt mycket fram emot... Det kommer nog bli riktigt fett.

(Inlägg #700! )


signatur
Medlem
Skrivet av Gabor:

Det här spelet ser jag riktigt mycket fram emot... Det kommer nog bli riktigt fett.

(Inlägg #700! )

GZ!!


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Redaktör
Skrivet av Gabor:

(Inlägg ...! )

Nätet stökar, hur många sa du att du hade skrivit?


signatur
Medlem

om jag kör crysis hackfritt på medium funkar farcry på min dator?
vet nån om det kommer bli 16+ eller 18+?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

ser roligt ut, blir nog ett köp till ps3!

Medlem

Skönt mad att slippa dessa jävla aliens och det verkar se enormt bra ut =P


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Men varför frågar alla om de kommer kunna spela ett spel med sin nuvarande bruk?

1.Hur ska vi veta när spelet inte har kommit en ?

2.Mycket beror på vilken UPPLÖSNING man spelar i

Ja, om ni spelar i 640*480 så går de säkert på low.

Nej, om ni ska spela i 1920x1200 på very high.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Coolt!, GTA IV i Afrika!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

så du menar att om jag skulle dra ner upplösningen från 1280*1024 till 1024*768 så skulle jag kunna spela crysis på high istället för medium, eller iallafall få bättre fps?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Väldigt bra artikel. Far Cry2 fortsätter att locka mitt spelsinne med varje nyhet, bortom vad Crysis någonsin gjorde.
Angående buddy-systemet och vare sig de stupar i strid, kändes på sätt och vis uppfriskande att läsa. Läser mer än gärna ytterligare sådana idéer om det här. Saknas det bara att de ska få ut mer per bild, så blir det här ett toppenlir tror jag.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ni hade mig vid "Inga aliens".


signatur

- r4z0r -

Medlem

kommer det runt jul?:)


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

jag kan bara applådera åt all ansträngning bakom detta spel som jag verkligen tror kommer att bli 2008 års spel! Väntar ivrigt på PS3 versionen!

Medlem
Skrivet av v1ctory:

om jag kör crysis hackfritt på medium funkar farcry på min dator?
vet nån om det kommer bli 16+ eller 18+?

Om du menar tvåan så hur fan ska någon veta det i nuläget?? O_o

Medlem

blir köp till ps3


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av v1ctory:

om jag kör crysis hackfritt på medium funkar farcry på min dator?
vet nån om det kommer bli 16+ eller 18+?

gissar på 16+.


signatur

hejsanhejsanhejsan

12
Skriv svar